کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل فعالیت‌های خیرین

خبرگزاری فارس , 31 خرداد 1398 ساعت 12:33

استاندار قم در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت تسهیل برنامه‌های خیرین تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم که در اردوگاه ملاصدرا اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش کهک برگزار شد، با اشاره به ثمرات فعالیت خیرین در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی در استان قم دارند.

استاندار قم با بیان ضرورت توزیع متوازن و عادلانه فضاهای آموزشی در استان، اضافه کرد: مدیریت استان حمایت کامل خود را از خیرین مدرسه ساز در دستور کار دارد و معاون عمرانی استانداری قم نیز در این زمینه ماموریت دارد تا در زمینه تسهیل فعالیت خیرین در استان اقدام کند.

سرمست سیاست‌های توسعه محور قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:  مسؤولان استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب‌های تعریف شده مساعدت لازم را در اجرایی شدن برنامه‌های خیرین در استان صورت دهند.

وی با تاکید بر توفیق خدمت در کنار خیرین به مردم شریف قم خاطرنشان کرد: تکلیف مدیران در برابر نیت خیر این افراد آماده سازی بستر‌های لازم در راستای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی است.

در این جشنواره از سید محمود برقعی از خیرین برجسته استان و پدر شهید سید مهدی برقعی توسط استاندار قم قدردانی شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره استاندار قم از نمایشگاه‌های صنایع دستی ، سوغات و آداب و رسوم اقوام ایرانی‌ و تولیدات دانش آموزی هنرستان‌های استان قم بازدید کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78989

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78989/استفاده-ظرفیت-های-قانونی-تسهیل-فعالیت-های-خیرین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir