جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 78989
منبع : خبرگزاری فارس

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل فعالیت‌های خیرین

قم نيوز : استاندار قم در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت تسهیل برنامه‌های خیرین تاکید کرد.
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل فعالیت‌های خیرین
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تسهیل فعالیت‌های خیرین
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم که در اردوگاه ملاصدرا اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش کهک برگزار شد، با اشاره به ثمرات فعالیت خیرین در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی در استان قم دارند.

استاندار قم با بیان ضرورت توزیع متوازن و عادلانه فضاهای آموزشی در استان، اضافه کرد: مدیریت استان حمایت کامل خود را از خیرین مدرسه ساز در دستور کار دارد و معاون عمرانی استانداری قم نیز در این زمینه ماموریت دارد تا در زمینه تسهیل فعالیت خیرین در استان اقدام کند.

سرمست سیاست‌های توسعه محور قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:  مسؤولان استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب‌های تعریف شده مساعدت لازم را در اجرایی شدن برنامه‌های خیرین در استان صورت دهند.

وی با تاکید بر توفیق خدمت در کنار خیرین به مردم شریف قم خاطرنشان کرد: تکلیف مدیران در برابر نیت خیر این افراد آماده سازی بستر‌های لازم در راستای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی است.

در این جشنواره از سید محمود برقعی از خیرین برجسته استان و پدر شهید سید مهدی برقعی توسط استاندار قم قدردانی شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره استاندار قم از نمایشگاه‌های صنایع دستی ، سوغات و آداب و رسوم اقوام ایرانی‌ و تولیدات دانش آموزی هنرستان‌های استان قم بازدید کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaoon0.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما