شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 79003
منبع : خبرگزاری فارس

توجه ساکنین پردیسان به نکات ایمنی در مجتمع‌ها

قم نيوز : در مانور آمادگی و افزایش توانمندی در زمینه اطفاء و امداد و نجات در منطقه پردیسان بر لزوم توجه ساکنین پردیسان به نکات ایمنی در مجتمع‌ها تاکید شد.
توجه ساکنین پردیسان به نکات ایمنی در مجتمع‌ها
توجه ساکنین پردیسان به نکات ایمنی در مجتمع‌ها
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی با بیان اینکه در راستای افزایش آمادگی در سطح نیروهای امدادی طی دو هفته گذشته جلسات هماهنگی برگزاری مانور اطفاء حریق و امداد و نجات که از قبل در دستور کار شهرداری منطقه هشت بوده از طریق ستاد مدیریت بحران شهرداری دنبال شد، اظهار کرد: طی چند جلسه سناریوی مربوطه تدوین و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و مجوز آن از کارگروه امنیتی انتظامی استان اخذ شد.

مدیر پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مانور آمادگی و افزایش توانمندی در زمینه اطفا و امداد و نجات در منطقه پردیسان باحضور تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، راهور، اورژانس، مدیریت بحران استان و کارگروه امنیتی انتظامی استانداری و کلیه نیروهای خدماتی شهرداری و آتش‌نشانی انجام شد.

رحیمی از شاخصه‌های این مانور را ارتباط تصویری با محل فرمانداری ستاد مدیریت بحران منطقه هشت عنوان کرد و افزود: بدون حضور مسئولان مربوطه در محل برگزاری مانور و صرفا از طریق ارتباط تصویری جریان روند مانور گزارش شد و پس از اعلام پایان عملیات بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده همه اعضا در محل ستاد حضور پیدا کردند و به ارزیابی نتایج مانور پرداختند و نقاط ضعف و قوت برای حاضرین بیان شد.

وی ادامه داد: در نهایت تمام اعضا با اذعان به این موضوع که مانور برگزار شده نسبت به مانورهای قبلی نکات آموزنده بسیاری داشته، به جهت هماهنگی‌های قبلی دستگاه‌های مخصوصا امنیتی و انتظامی به صورت کامل و جامع برنامه‌های از پیش‌ تعیین شده را اجرا کردند.

مدیر پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با تاکید بر اینکه برخی نکات احصا شده که باید بیش از پیش اصلاح صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه بلند مرتبه سازی در محدوده پردیسان فراوان است باید به مباحث ایمنی و آموزش‌ها و نکاتی که باید اعضای هیات‌مدیره مجتمع‌ها توجه داشته باشند مورد تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipuay.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما