شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 79005
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم ۸۰ درصد تولید محتوای دینی کشور را بر عهده دارد

قم نيوز : مدیرکل ارشاد استان قم با بیان اینکه استان قم ۸۰ درصد تولید محتوای دینی کشور را دارد گفت: مجموعه‌های بزرگی همچون حوزه علمیه، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا(س) و مؤسسات مختلف در قم اقدام به تولید محتوای دینی می‌کنند.
استان قم 80 درصد تولید محتوای دینی کشور را بر عهده دارد
استان قم 80 درصد تولید محتوای دینی کشور را بر عهده دارد
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان دلایل و اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ظرفیت بالای قم در زمینه تولید محتوا می‌تواند به نهضت تولید محتوایی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده کمک شایانی کند، همچنین ظرفیت‌های خوبی در استان در زمینه فضای مجازی وجود دارد.

مدیرکل ارشاد استان قم با بیان ویژگی‌های مهم این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار بوده که به این شکل و سیاق در حال اتفاق افتادن است، همچنین این نمایشگاه برای نخستین بار در استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به رضایتمندی غرفه‌داران از دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ابراز کرد: در این نمایشگاه بیشتر کار بر روی انعقاد قرارداد با غرفه‌های مختلف متمرکز شده است.

حسینی کاشانی با بیان اینکه استان قم 80 درصد تولید محتوای دینی کشور را دارد، گفت: مجموعه‌های بزرگی در قم همچون حوزه علمیه، جامعه المصطفی، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه الزهرا(س) و مؤسسات مختلفی همچون اسراء اقدام به تولید محتوای دینی می‌کنند.

مدیرکل ارشاد استان قم با اشاره به شعار سال مطرح کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه شعارش را توسعه کسب‌ و کارهای فرهنگی قرار داده است، بسیار امیدواریم در سال رونق تولید، این نمایشگاه در راستای توسعه کسب‌ و کارهای فرهنگی قدم برداشته و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی ادامه داد:  تمام سعی ما این بوده طبق سیاست‌های وزارت ارشاد در بخش رسانه‌های دیجیتال، مرکز ملی فضای مجازی در بخش تولید محتوا و رونق کسب‌ و کارهای فرهنگی این نمایشگاه جایگاه خوبی داشته باشد.

به گفته حسینی کاشانی در برنامه‌ریزی‌های وزارتخانه قرار است این نمایشگاه در بعضی از استان‌های دیگر هم برپا شود، همچنین به دنبال برگزاری این نمایشگاه در استان برای سال آینده هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamwn0.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما