شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 79018
منبع : خبرگزاری تسنیم

50 گروه تبلیغی در قم به ترویج معارف دینی می‌پردازند

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه ۵۰ گروه تبلیغی در قم مشغول فعالیت هستند گفت: حضور روحانیون در اماکن خاص و ایام مناسبتی با افزایش ۵۰ درصدی روبه‌‌رو شده و ۵۰۰ مبلغ در مساجد ساماندهی شدند.
۵۰ گروه تبلیغی در قم به ترویج معارف دینی می‌پردازند
۵۰ گروه تبلیغی در قم به ترویج معارف دینی می‌پردازند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: در زمینهٔ عفاف و حجاب دشمن برنامه‌ریزی کرده ولی زیر نظر ستاد عفاف و حجاب اقدامات خوبی در قم انجام‌ شده است.

وی با بیان اینکه 50 گروه تبلیغی در قم مشغول فعالیت هستند افزود: در زمینهٔ اعزام مبلغان با توجه به نیازهایی که وجود دارد اعزام‌ها انجام می‌شود و حضور روحانیون در اماکن خاص و ایام مناسبتی با افزایش 50 درصدی روبه‌رو شده و 500 مبلغ در مساجد ساماندهی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوع مهمی است و دوری مردم از دین یکی از علت‌های آن است، سازمان تبلیغات برنامه‌های مناسبی برای ترویج معارف دینی تدارک دیده است، مساجد نقش مهمی دارند و طرحی با عنوان مقابله با آسیب‌های اجتماعی توسط مساجد پیگیری می‌شود.

عزت زمانی تصریح کرد: امام جماعت رسالت مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی محلات دارد و طرح مدیریت محلات مورد تأکید است و 20 مسجد با سازمان تبلیغات قم در این زمینه همکاری دارند.

وی ادامه داد: هر اتفاق خوبی در قم صورت می‌گیرد الگوی سراسر کشور است و عمده فعالیت‌های سازمان تبلیغات در مناطق محروم و حاشیه شهرها و روستا مورد تأکید است چون محرومین نقش مهمی در انقلاب اسلامی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: مقام معظم رهبری در تغییر و تحولی که در سازمان تبلیغات صورت دادن، حجت‌الاسلام قمی را به‌ عنوان رئیس این سازمان برگزیدند که در حکم ایشان مسئولیت‌های مهمی برای این سازمان ذکر شده است.

عزت زمانی تاکید کرد: حضور مجدانه سازمان تبلیغات در عرصه‌های اجتماعی نقش ویژه‌ای را می‌تواند در ترویج دین ایفا کند و نمونه این اقدام را در جریان سیل شاهد بودیم که در نوع خود بی‌نظیر بود تا جایی که رسانه‌های دشمن نیز نتوانستند آن را انکار کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئله خانواده را باید جدی بگیریم خاطرنشان کرد: دشمنان برای ضربه به دین، نهاد خانواده را هدف گرفته‌اند و در مرکز این نهاد زنان قرار دارند و اگر ما نتوانیم برای این قشر عظیم برنامه‌ریزی کنیم مشکلات فراوانی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcev78f.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما