شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 79020
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ششمین اردوی تابستانی مدرسه انقلاب اسلامی برگزار می شود

قم نيوز : مدیر مدرسه انقلاب اسلامی از برگزاری ششمین اردوی تابستانی این مدرسه با محوریت طرح نظام جامع فکری و عملی امام و رهبری خبر داد.
ششمین اردوی تابستانی مدرسه انقلاب اسلامی برگزار می شود
ششمین اردوی تابستانی مدرسه انقلاب اسلامی برگزار می شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی امامی، مدیر مدرسه انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین اردوی تابستانی این مدرسه با محوریت طرح نظام جامع فکری و عملی امام و رهبری، گفت: هدف از برگزاری این اردو رسیدن به 5 هدف مهم و اساسی است.

وی بازیابی نظام اندیشه ای امام و رهبری با محوریت نظریه اسلام ناب در اتصال با منابع اصلی و دسته اول، بازسازی منطق فهم اسلام ناب بر پایه قرآن و نهج البلاغه و آموزش مهارت های لازم به هدف اقدام و عمل اجتماعی معطوف به مسائل اصلی انقلاب اسلامی نظیر اصول یادداشت نویسی، سخنرانی، حلقه داری، عکاسی، خبر نویسی، کار تشکیلاتی و قانون گرایی فعال را 3 مورد از اهداف این دوره برشمرد.

مدیر مدرسه انقلاب اسلامی ادامه داد: به دست دادن زمینه فهم عمیق از برخی مسائل حوزه انقلابی چون نسبت اجتهاد و علم دینی، فقه اجتماعی، راه و رسم طلبه انقلابی؛ مطهری، بهشتی، امام موسی صدر در الگوی نظر و عمل امروز و همچنین انس با دعای پنجم و بیستم صحیفه سجادیه در دو سطح آشنایی و پیشرفته از دیگر اهداف این اردو است.

وی با بیان این ایکه اردو در 2 سطح آشنایی و پیشرفته برگزار می شود، بیان داشت: در سطح آشنایی 2 گروه حضور خواهند داشت که گروه اول شامل پایه اول تا پنجم حوزه و گروه دوم شامل پایه ششم تا دهم خواهند بود.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: سطح پیشرفته اردو نیز با موضوعاتی همچون عقلانیت، عدالت، آزادی، جمهوریت، امام و امت، اقتصاد سیاسی، زن و خانواده و تمدن و تجدد و تحجر برگزار می شود.

وی ححج اسلام والمسلمین و آقایان،حمیدپارسانیا، شمس الله مریجی، محمد عالمزاده نوری، قاسم ابراهیمی پور، سید مهدی موسوی، امین اسدپور، حمید فاضل، مجتبی نامخواه، مهدی امامی، محسن خاکی و آقایان حسین حاج محمدی، وحید اشتری، محمدصادق شهبازی و حسین عرب اسدی را از اساتید این دوره عنوان کرد.

مدیر مدرسه انقلاب اسلامی زمان برگزاری ششمین  اردوی تابستانی مدرسه انقلاب اسلامی را از 10 تا 18 تیرماه به مدت 9 روز عنوان کرد و افزود: این اردو در اردوگاه وسف قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از تاریخ 29 خردادماه سال جاری، گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره تا روز سه شنبه 4 تیرماه جهت ثبت نام فرصت دارند و هزینه برگزاری دوره نیز 30 هزار تومان خواهد بود.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: افراد جهت ثبت‌نام می توانند نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، تاریخ تولد و کد تحصیلی حوزه علمیه خود را به شماره 09198516656 ارسال کنند و جهت تکمیل فرآیند ثبت نام با آنها تماس گرفته خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: مدرسه انقلاب اسلامی از سال 1392 فعالیت خود را به صورت مردم نهاد و با کمک های مردمی آغاز کرده و دوره هایی را با هدف ترویج اندیشه امام و رهبری با محوریت اسلام ناب برگزار می کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvvnq.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما