شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 79028
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراجع عظام تقلید اجازه برگزاری کنسرت در قم را نمی‌دهند

قم نيوز : معاون فرهنگی دادگستری کل استان قم با بیان اینکه مراجع عظام تقلید در شهر قم اجازه برگزاری کنسرت در این شهر نمی‌دهند گفت: هر جلسه شادی که از وزارت ارشاد اجازه بگیرد انجام آن هیچ اشکالی ندارد.
مراجع عظام تقلید اجازه برگزاری کنسرت در قم را نمی‌دهند
مراجع عظام تقلید اجازه برگزاری کنسرت در قم را نمی‌دهند
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عبدالمجید یزدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی باید خدمتگزار مردم باشد و مردم ما امروز خدمت بی‌منت می‌خواهند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان قم با بیان ویژگی‌های اخلاقی شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی شخصی پرکار و کم‌بهره‌بردار از بیت‌المال بود.

وی به بیان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این معاونت پرداخت و افزود: ارتقای سلامت و بهداشت کارکنان و خانواده‌ها، ارتقای فرهنگ اخلاق حرفه‌ای، افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه ازجمله اهداف معاونت فرهنگی دادگستری استان قم هستند.

یزدی ابراز کرد: اردوی راهیان نور، مراسم یادواره شهدا، شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و  برگزاری نمایشگاه دائمی در دادگستری قم ازجمله برنامه‌های این معاونت هستند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان قم گفت: دادگستری استان قم برای نخستین بار به‌عنوان مجازات جایگزین، در هر دوشنبه برای بانوان و هر پنجشنبه برای آقایان از ساعت 9 الی 12 برنامه‌های ویژه‌ای در این نمایشگاه برایشان در نظر گرفته  است.

یزدی بیان کرد: دفتری در قم تأسیس‌ شده که این دفتر ارتباط بین مراجع و علما با دستگاه قضا را برقرار کند تا پیشنهادات مراجع و علما را از ایشان گرفته و به دستگاه‌های قضایی انتقال دهد.

وی با تأکید بر ارتباط بین قوه قضاییه با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان بیان کرد: این مرکز در کنار برقراری نمایشگاه دائمی توانسته با دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ارتباط گرفته و حتی اقدام به برگزاری دوره‌هایی آموزشی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران کرده است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان قم با نقل حدیثی از امام علی(ع) درباره تفریح گفت: مراجع عظام تقلید در شهر قم اجازه برگزاری کنسرت در این شهر نمی‌دهند، هر جلسه شادی که از وزارت ارشاد اجازه بگیرد انجام آن هیچ اشکالی ندارد و مسئول صدور مجوزات این وزارتخانه است.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: اداره ارشاد در قم به خاطر مراجع عظام تقلید ملاحظاتی دارد زیرا قم حرم اهل‌بیت(ع) بوده و یک سری ملاحظاتی در این شهر وجود دارد  و در صورت اجازه قانونی می‌توان آن را برگزار کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcxde.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما