يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 79042
منبع : خبرگزاری فارس

روئيت ستاره آسيا در آسمان قم

قم نيوز : جلسه مرد سال فوتسال آسيا با مدير كل ورزش و جوانان استان قم قمي‌ها را به بازگشت مجدد اين ستاره بي‌نظير فوتسال به قم بيش از پيش اميدوار كرده است.
روئيت ستاره آسيا در آسمان قم
روئيت ستاره آسيا در آسمان قم
به گزارش قم نیوز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سیزدهم تیر ماه آغاز می‌شود و نماینده فوتسال قم برای حضور موفق در بیست و یکمین دوره این بازی‌ها، مشغول برنامه‌های آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی است تا با قدرت به مصاف حریفان برود.

امسال تیم محمد سیما برای دومین دوره متوالی به نمایندگی از قم در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌رود، حضوری که متفاوت با دوره قبل است و نماینده قم با تغییرات وسیع در کادر فنی و بازیکنان خود به دنبال پایان رویای قهرمانی فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور هستند.

 
صحبت از بازگشت ستاره فوتسال آسیا به ایران و شهر قم

برای این منظور بازیکنان جدید زیادی جذب تیم فوتسال محمد سیمای قم شده‌اند، نفراتی همچون محمد بیضایی از تیم پارسیان شهر قدس و جعفر نجفی از تیم لبنیات ارژن فارس به قم آمده‌اند اما این روزها با توجه به پایان رقابت‌های باشگاهی لیگ چین، صحبت از بازگشت ستاره فوتسال آسیا از چین به ایران و تیم شهر خود یعنی قم است.

علی‌اصغر حسن‌زاده که چهار دوره مرد سال قاره کهن شده، فوتسال خود را از تیم باشگاهی ارم‌کیش قم در اوایل دهه 1380 آغاز کرد و در این تیم مدارج ترقی را سپری کرد، به غیر از ارم‌کیش قم که با آن دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر در سال‌های 1384 و 1387 در کارنامه دارد، در سال 1391 نیز با پیراهن صبای قم یک عنوان نایب‌قهرمانی به دست آورد.

 
مقام سومی جام جهانی در کارنامه فوتسال قم

این ستاره بی‌بدیل فوتسال قم و کشورمان که انواع و اقسام قهرمانی‌‌ در جام ملت‌های آسیا، جام باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر فوتسال ایران و رده‌های مختلف داخلی و بین‌المللی را در کارنامه دارد و با تیم ملی ایران به تنها مقام سومی در ادوار مختلف جام جهانی در سال 2016 نیز دست یافته، این روزها در قم به سر می‌برد، کسی که تنها فوتسالیست قمی است که مقام سومی جام جهانی را در کارنامه فوتسال این شهر به ثبت رسانده است.

 
قهرمانی در لیگ چین همراه با عنوان برترین بازیکن

حسن‌زاده بعد از بازی در تیم‌های مختلف باشگاهی ایران و چند تیم معتبر خارجی، سال گذشته به لیگ باشگاه‌های چین رفت و برای تیم باشگاهی شنژن بازی کرد، تیمی که حسن‌زاده یکی از ارکان موفقیت آن در کسب مقام قهرمانی لیگ پرجمعیت‌ترین کشور دنیا بود و عنوان بهترین بازیکن لیگ چین را نیز کسب کرد.

حالا لیگ چین به پایان رسید و حسن‌زاده در ایران و شهر قم به سر می‌برد، حسن‌زاده‌ای که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و حالا قمی‌ها امیدوارند با حضور در ایران و بازگشت به قم بار دیگر برای تیم شهر خود به میدان برود، به ویژه بعد از جلسه اخیر که این ستاره فوتسال آسیا با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار کرد.

 
آخرین حضور حسن‌زاده در قم و نایب‌قهرمانی با صبا

شاید اصلی‌ترین موضوع این جلسه بازگشت افتخار فوتسال قم به شهر خود باشد، اگر کمی به گذشته بازگردیم، هفت سال قبل حسن‌زاده در چنین مقطعی با عباس جهان‌بینی مدیرکل وقت ورزش و جوانان قم جلسه‌ای قم برگزار کرد و خروجی آن جلسه پیوستن او به تیم فوتسال صبای قم بود.

صبای قم در سال 1391 که چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد، تیمی با کلکسیونی از ستاره‌های فوتسال قم و ایران بود اما هفته‌ها صدرنشینی این تیم در لیگ چهاردهم با نایب‌قهرمانی دراماتیکی همراه بود و حسن‌زاده فصل بعد از تیم صبای قم به نوریلسکی نیکل روسیه رفت.

 
برادران حسن‌زاده در کادر محمدسیمای قم

حسن‌زاده علاوه بر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، به واسطه مربیگری محسن برادر بزرگتر خود در تیم محمد سیمای قم و همچنین بازی دیگر برادر بزرگتر خود یعنی مهدی حسن‌زاده در تیم محمد سیما، در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نیز حضور یافت و قمی‌های حاضر در سالن از نزدیک با وی دیدار کردند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا حسن‌زاده که در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 چهار دوره از سوی AFC کنفدراسیون آسیا به عنوان برترین بازیکن فوتسال قاره کهن انتخاب شده و هم اکنون کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران نیز به شمار می‌رود، آیا برای تیم شهر خود به میدان می‌رود تا برای نخستین بار افتخار بزرگ قهرمانی لیگ برتر نصیب قمی‌ها شود یا خیر؟

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb5gbz.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما