يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 79044
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه (س) عنوان کرد؛

زیارت۷۰ هزار زائر اولی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)

قم نيوز : حجت‌الاسلام‌فرحزاد گفت:سالانه بیش از۷۰ هزار نفر از زائر اولی‌ها با سفر به قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت می‌کنند.
زیارت۷۰ هزار زائر اولی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)
زیارت۷۰ هزار زائر اولی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه (س)عصر امروز در آیین طلیعه و شکرانه پنجمین سال خدمت باگردهمایی خادمین که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد،گفت:احیای نام ،کردار،رفتار و سیره نام حضرت خدیجه (س) یکی از دغدغه‌های همیشگی مراجع و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام عنوان کرد: خداوند متعال محبت و علاقه به حضرت خدیجه (س) را روزی من کرده و هر کس نیز این بانوی بزرگوار را دوست بدارد من آن فرد را نیز مورداحترام قرار می‌دهم.

رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه (س) بیان کرد: ورود در عرصه ازدواج آسان و کمک در خرید جهیزیه از اقدام‌های مهم و مؤثر این موسسه است.

رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه (س) یادآورشد: ظرفیت بسیار بزرگی در موسسه حضرت خدیجه (س) در رابطه با زیارت عتبات عالیات و همچنین افزایش بار معرفتی واحیای روحی مردم محروم کشور فراهم کرده است.

فرحزاد عنوان کرد: به دخترانی که همنام زینب، خدیجه، رقیه و سکینه باشد و مهریه آن‌ها نیز کمتر از ۱۴ سکه باشد تسهیلات ویژه‌ای مانند زیارت عتبات عالیات تقدیم می‌شود.

وی ابراز کرد: سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر از زائر اولی‌ها با سفر به قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت می‌کنند، از ابتدای طرح زائر اولی‌ها در مشهد مقدس بیش از ۵۰۰ هزار نفر به زیارت امام هشتم مشرف شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زهیر ثباتی مقدم تأکید کرد: روزانه از ۱۰۰ زیارت اولی مشهد مقدس نیز خدمات‌رسانی می‌شود، از امسال هرماه به ۴۰۰ نفر از زیارت اولی‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیر موسسه حضرت خدیجه (س) گفت نیز بیان کرد: روزانه ۲۰۰ مورد زیارت اولی حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار نفر از خدمات موسسه حضرت خدیجه (س) برخوردار شدند، خادمی مبلغان، خادمی رسانه و فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی دیگر از برنامه‌های روتین این موسسه فرهنگی و تبلیغی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdoz05.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما