يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 79070
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد:

اعزام تیرانداز قمی به مسابقات دانشجویان جهان در ایتالیا

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیرانداز قمی به مسابقات دانشجویان جهان در ایتالیا خبر داد.
اعزام تیرانداز قمی به مسابقات دانشجویان جهان در ایتالیا
اعزام تیرانداز قمی به مسابقات دانشجویان جهان در ایتالیا
به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان موسوم به یونیورسیاد از ۱۲ تا ۲۳ تیر در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و تنها ورزشکار قمی حاضر در کاروان ایران در این رقابت‌ها از رشته تیراندازی است.

وی افزود: مسابقات دانشجویان جهان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و هادی غرباقی تیرانداز قمی در رشته تفنگ بادی یکی از ۳ تیرانداز ایران در این بخش است که در قسمت مردان با حریفان خود روبرو می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: این اولین حضور یک تیرانداز قمی در میادین جهانی به حساب می‌آید البته پیش از این رؤیا صبح خیز تیرانداز قمی در مسابقات قهرمانی آسیا هم در رده نوجوانان و هم در رده جوانان صاحب مدال شده است اما در سطح جهانی تیراندازی نداشته‌ایم.

متقیان نژاد بیان داشت: در تلاش هستیم امسال نیز در لیگ‌های برتر تیراندازی کشور حضور داشته باشیم چنان که در سال ۹۷ هم در لیگ برتر مردان و هم در لیگ برتر زنان حاضر بودیم اما تداوم حضور در لیگ‌ها ارتباط مستقیمی با منابع تأمین هزینه‌های این تیم‌ها دارد و باید منتظر آینده باشیم.

وی عنوان کرد: رایزنی‌هایی با حامیان مالی و اداره کل ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف این تیم‌ها در جریان است و امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود که بتوانیم هر ۲ تیم را حفظ کنیم. در قم تیراندازان جوانی وارد عرصه شده‌اند و حضور در لیگ‌ها به آنها فرصت بروز شایستگی‌هایشان را می‌دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxxqm.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما