دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79076
منبع : خبرگزاری فارس

تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه راه آهن منطقه ویژه سلفچگان به‌عنوان چشمه بار خطوط راه آهن کشور، از تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک استان خبر داد.
تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک
تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در جلسه بررسی پروژه‌های راه و شهرسازی استان به اهمیت مباحث لجستیکی در کشور اشاره و اضافه کرد: عبور نزدیک به یک سوم بار سیستم حمل و نقل ریلی کشور از استان قم ظرفیتی مناسب برای ایجاد دهکده لجستیکی در استان ایجاد می‌کند.

وی برنامه بلند مدت و چشم انداز توسعه قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در سیستم حمل و نقل بار لزوم شناسایی چشمه‌های حمل و نقل بار در استان و اتصال به خطوط راه آهن کشور در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قم همچنین به اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران-قم-اصفهان اشاره و ادامه داد: مسؤولان ملی و استانی اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه را صورت دهند.

سرمست پس از بررسی ظرفیت‌های مختلف استان در این جلسه، گفت: ایستگاه گارمانوری اولویت اول استان برای تعریف دهکده لجستیک است و باید اقدامات لازم درباره تحقق ایجاد دهکده لجستیک در این ایستگاه انجام شود.

استاندار قم اهمیت تکمیل پروژه اتصال منطقه ویژه سلفچگان به خطوط راه آهن ریلی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ایستگاه راه آهن منطقه ویژه سلفچگان به‌عنوان چشمه باری استان به راه آهن کشور متصل شود.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق اهداف بلند مدت استان در حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: ایستگاه راه آهن ساقه نیز بعنوان هدف دوم ایجاد دهکده لجستیک استان مورد توجه و آماده سازی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciquay.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما