دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 79086
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس اتحادیه صنف درودگران استان قم عنوان کرد؛

نمایشگاه مبلمان استان قم،امروز افتتاح می‌شود/قم یکی از قطب های مبلمان کشور است

قم نيوز : معماریان گفت: نمایشگاه مبلمان استان قم،امروز (دوشنبه) ۳ تیر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان، افتتاح شده و تا ۷ تیرماه برپاخواهد بود.
نمایشگاه مبلمان استان قم،امروز افتتاح می‌شود/قم یکی از قطب های مبلمان کشور است
نمایشگاه مبلمان استان قم،امروز افتتاح می‌شود/قم یکی از قطب های مبلمان کشور است
به گزارش قم نیوز حسین معماریان رئیس اتحادیه صنف درودگران استان قم عنوان کرد: تا کنون نمایشگاه‌های مبلمانی که در سراسر کشور و به ویژه استان قم برگزار می‌شد، تنها مخاطب آن عموم مردم بودند و نمایشگاه مبلمان محلی برای تبلیغ و فروش مبلمان مصارف خانگی بود.

وی با بیان اینکه یک نمایشگاه باید بر توسعه بازار تاثیرگذار باشد،عنوان کرد: یک نمایشگاه مبلمان بهتر است که علاوه بر مخاطب عام، مخاطبان خاصی از جمله تاجران و شرکت‌های مربوطه نیز داشته باشد تا پس از بازدید از نوع کار و کیفیت مبلمان‌های مختلف، قرارداد‌هایی در این راستا منعقد شود، بنابراین صرف اینکه عموم مردم از یک نمایشگاه مبلمان بازدید کرده و برای مصارف خانگی خود خریداری کنند، آنطورکه باید در توسعه بازار موثر نیست.

رئیس اتحادیه صنف درودگران استان قم، با تاکید براینکه، قم یکی از قطب‌های مبلمان کشور است،تصریح کرد: نمایشگاه مبلمانی که در تابستان امسال برگزار می‌شود، هدف اصلی آن، معرفی صنعت مبلمان استان قم، به عنوان یکی از مهم تری صنایعی است که دوشادوش صنعت مبلمان تهران در حال فعالیت است.

معماریان بیان کرد: باوجود تنوع و کیفیتی که مبلمان استان قم در کشور دارد، این امر مهم حتی برای همشهریان قمی نیز آن طور که باید شناخته شده نیست، در حالی که استان قم یکی از تولید کنندگان مهم مبلمان کلاسیک و منبت در کشور است که به استان‌های اطراف نیز این صنعت را صادر می‌کند.

وی افزود: صنعت مبلمان استان قم، تاکنون توانسته است بیش از ۲۰ هزار اشتغال مستقیم در استان، ایجاد کند و این میزان اشتغال زایی برای یک صنعت در قم، بی نظیر است، بنابراین لازم است تا صنعت مبلمان استان قم، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتحادیه صنف درود گران استان قم، بیان کرد: نمایشگاه مبلمان استان، امروز (دوشنبه)، ساعت ۵ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان‌های قم با حضور استاندار و یا یکی از معاونین استاندار افتتاح شده و تا ۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان در این نمایشگاه اکثرا بومی استان قم هستند و تعدادی شرکت هم از استان تهران، مبلمان خود را در این نمایشگاه، در معرض بازدید قرار می‌دهند.

معماریان تاکید کرد: این نمایشگاه برای اولین بار توسط اتحادیه صنف درودگران برگزار می‌شود، چراکه پیش از این شرکت توسعه نمایشگاه‌ها متولی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بود، در حالی که بهتر است تا یک نمایشگاه توسط متخصصان همان امر برپا شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmyea.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما