کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجازه نمی‌دهیم قم محل مظاهر غیرعفیفانه شود

خبرگزاری تسنیم , 3 تير 1398 ساعت 14:48

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: قم ام‌القری جهان اسلام است و حضور مظاهر غیرعفیفانه در این شهر غیرقابل‌ قبول است و ما اجازه نمی‌دهیم قم به مکانی برای جولان دادن این مظاهر غیرعفیفانه تبدیل شود.


به گزارش قم نیوز ماندانا جلالی در مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی که ظهر امروز در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است که ثمرات بسیاری برای نظام اسلامی داشته است.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران حرکت از فعالیت‌های فردی به کارهای گروهی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است افزود: فعالیت‌های جمعی در مقابل تهاجمات دشمنان توانایی بازدارندگی بیشتری نسبت به فعالیت‌های فردی دارد.

 وی با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه خواهران در تحولات اجتماعی در عرصه زن و خانواده ابراز کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در چهل سال نخست انقلاب اسلامی بیشتر نگاه و نقشی تدافعی داشت و به پاسخ به شبهات می‌پرداخت اما با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی دیگر نگاه ما تهاجمی است و به دنبال به عقب‌نشینی دشمنان هستند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: قم ام‌القری جهان اسلام است و مظاهر غیرعفیفانه در این شهر غیرقابل‌ قبول است، ما اجازه نمی‌دهیم قم به مکانی برای جولان دادن این مظاهر غیرعفیفانه تبدیل شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79093/اجازه-نمی-دهیم-قم-محل-مظاهر-غیرعفیفانه-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir