چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 79119
منبع : خبرگزاری فارس

نقدینگی مشکل نیمی از واحدهای تولیدی راکد در استان قم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: مشکل نیمی از واحدهای تولیدی راکد استان، بحث نقدینگی است و مشکل بقیه این واحدها هم مسائل دیگر است.
نقدینگی مشکل نیمی از واحدهای تولیدی راکد در استان قم
نقدینگی مشکل نیمی از واحدهای تولیدی راکد در استان قم
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی با اشاره به وضعیت برق واحدهای تولیدی راکد در استان قم اظهار کرد: در شهرک شکوهیه 25 مگاوات ظرفیت برق نصب شده در 86 واحد تولیدی راکد است، برای تامین برق واحدهای تولیدی در حال احداث در شهرک صنعتی شکوهیه در سال جاری 20 تا 30 مگاوات نیاز داریم، برای شهرک کفش هم نیازمند 10 مگاوات برق هستیم.

وی ادامه داد: نباید برق واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان قم بدون برنامه قطع شود، در صورت قطعی برق هم باید این کار به صورت برنامه ریزی شده صورت بگیرد تا واحدهای صنعتی استان دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: تلاش می‌کنیم که واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به مدار فعالیت برگردند، مشکل نیمی از این واحدها بحث نقدینگی است و مشکل بقیه واحدها هم مسائل دیگر است.

شعاعی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان قم احصا شدند، باید دستگاه‌های خدمت رسان همچون آب، برق و گاز باید پشتیبان شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای بخش تولید باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyq9u.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما