سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 79121
منبع : خبرگزاری فارس

معامله قرن به سیلی در گوش صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

قم نيوز : معاون حشدالشعبی با بیان اینکه مقاومت با رهبری امام خامنه‌ای، سید مقاومت در لبنان و گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد گفت: معامله قرن به سیلی در گوش صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد و فلسطین به اغوش فلسطین باز خواهد گشت.
معامله قرن به سیلی در گوش صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد
معامله قرن به سیلی در گوش صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد
به گزارش قم نیوز سید هاشم الحیدری در همایش شباب المقاومت که در سالن غدیر در قم برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا واقعا دچار ترس است اظهار کرد: سپاه قوی‌ترین پهپاد امریکا را سرنگون کرد ولی امریکا نتونست جواب بدهد و‌بهانه آورد که بخاطر جان ۱۵۰ ایرانی این کار را نکرد ولی ببینید که امریکا در کشور خود با سیاهپوستان چکار می‌کند اینها نشان می‌دهد که دلشان برای جان مردم نمی‌سوزد بلکه می‌ترسند چون می‌دانند که پاسخ ایران چه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امارات و عربستان با وجود همه امکاناتشان از موشک‌های یمنی می‌ترسند گفت: ملت یمن و انصار الله حق دارند که پاسخ دهند چون عربستان سعودی روزانه آنها را بمباران می‌کند و انها را محاصره کرده است ولی وقتی چند موشک یمنی در عربستان می‌افتد پادشاه عربستان سه کنفرانس برگزار می‌کند و می‌گوید بیایید ما را نجات دهید.

معاون حشدالشعبی با بیان اینکه در نتیجه محور تنها راهبرد پیش روی محور مقاومت ایستادگی است، افزود: آیت الله خامنه ای امام مقاومت در طول 30 سال رهبری هیچوقت کوتاه عقب نشینی نداشته اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن یادآور شد: ایشان به او گفت که ترامپ شایسته پیام نیست و این تجلی موضع امام حسین(ع) است.

هاشم الحیدری با اشاره به پیروی جوانان بحرینی از شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: شیخ عیسی به جوانان بحرین گفت که آنها فقط مرا می‌خواهند و با شما کاری ندارند بروید؛ ولی جوانان بحرینی مانند شهدای کربلا جواب دادند که اگر ما را هزار بار بکشند و بسوزانند و خاک ما را به باد دهند و دوباره زنده شویم شما را رها نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها از از حزب الله، رهبر حزب الله و حتی از خون شهدای حزب الله هم ‌می‌ترسند گفت: آنها از ملت فلسطین، مرد و زن، مقاومت و سنگ فلسطینیان می‌ترسند.

معاون حشدالشعبی تاکید کرد: این مقاومت با رهبری امام خامنه‌ای، سید مقاومت در لبنان و گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد و معامله قرن به سیلی در گوش صهیونیستها تبدیل خواهد شد و فلسطین به اغوش فلسطین باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjvvea.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما