سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79125
منبع : خبرگزاری فارس

چاپ كتاب پژوهشگر قمي در اشپرينگر آلمان

قم نيوز : مدرس و پژوهشگر جوان استان قم موفق به چاپ كتاب خود در يك انتشارات بين‌المللي كشور آلمان شد.
چاپ كتاب پژوهشگر قمي در اشپرينگر آلمان
چاپ كتاب پژوهشگر قمي در اشپرينگر آلمان
به گزارش قم نیوز در شرایطی که ورزش یکی از مهتمرین عرصه‌های اجتماع محسوب می‌شود و در جهان امروز به آن به عنوان یک صنعت نگاه می‌شود، یکی از لازمه‌های توسعه و پیشرفت ورزش، تحقیق و پژوهش در این زمینه است، موضوعی که در ورزش ایران خلاء آن احساس می‌شود.

در واقع لازمه پیشرفت ورزش در بخش‌های مختلف بهره‌گیری از علم روز دنیای ورزش است، مربیان، داوران، ورزشکاران و حتی کادر اداری تمام رشته‌های ورزشی باید از دانش و فنون آن برخوردار باشند تا ورزش بتواند به شکل علمی در مسیر رشد و توسعه گام بردارد، به ویژه ورزش ایران که از نظر استعداد ظرفیت بسیار بالایی دارد.

بدون تردید تحقق این مهم در گروه تحقیق و پژوهش است و وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان‌ها با راه‌اندازی کارگروهی به نام کارگروه تحقیق و پژوهش در این زمینه گام‌هایی برداشته‌اند، اما هنوز اقدامی خاصی برای ایجاد انگیزه بین پژوهشگران و محققان عرصه ورزش برای نشان دادن انگیزه و استعداد خود در این زمینه صورت نگرفته است.

با این حال یکی از محققان و پژوهشگران جوان در استان قم به نام حمید امینی که مدرس موسسه طلوع مهر قم محسوب می‌شود و دارای مدرک دکترای فیزیولوژی ورزشی است، در یک پژوهش مهم فصل 12 کتاب پروتئین شوک گرمایی با عنوان ورزش و پروتئین‌های شوک گرمایی را تالیف کرد.

امینی با بیان اینکه کتاب پروتئین شوک گرمایی در سال 2019 در انتشارات بین‌المللی اشپرینگر آلمان یکی از بهترین انتشارات دنیا در زمینه چاپ کتاب و مقالات پزشکی منتشر شده است، بیان کرد: پروتئین شوک گرمایی از جمله پروتئین‌هایی است که می‌تواند از بدن در مقابل آسیب‌های مختلف محافظت کند، خرید این کتاب در فروشگاه‌های معتبر دنیا از جمله آمازون نزدیک به 180 دلار است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdkf05.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما