سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 79126
منبع : خبرگزاری فارس

کنفرانس منامه خیانت بزرگی به فلسطین است

قم نيوز : عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند هزینه عقب‌نشینی از حقوق فلسطین را حکومت‌های عربی پرداخت کنند، گفت: کنفرانس منامه خیانت بزرگی به فلسطین است و ما هیچگاه از موضوع خود کوتاه نمی‌آییم.
کنفرانس منامه خیانت بزرگی به فلسطین است
کنفرانس منامه خیانت بزرگی به فلسطین است
به گزارش قم نیوز شیخ نبیل قاووق در دومین همایش بزرگ «شباب‌المقاومت» که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد،‌ طی سخنانی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به برکت خون شهدا به جایگاه قابل توجهی رسیده است، اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچ هراسی از استکبار جهانی نداریم و اجازه نمی‌دهیم ظلم ظالمان پایدار باشد.

وی اضافه کرد: ملت بحرین، ملتی است که هیچ وقت تسلیم نشده و همواره با رژیم صهیونیستی درحال مبارزه هستند و با همه ظلم‌هایی که ملت بحرین نیز از آن‌ها رنج می‌برد همچنان محور اصلی مقامت ملت‌های مسلمان از جمله بحرین و ایران اسلامی، فلسطین است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: قم همواره از فلسطین و موضوع‌های مرتبط با جبهه مقاومت حمایت کرده اما در بحرین رژیم آل خلیفه به دنبال حمایت از اهداف دنیای استکبار است، در این شهر برای احقاق حقوق فلسطین همایش برگزار می‌کنند اما در بحرین حکومت‌های خودباخته برای حمایت از استکبار حق فلسطینان را زیر پا می‌گذارند.

وی ادامه داد: همایش‌های قم برای حمایت از مسلمانان است اما همایش‌های بحرین برای حمایت از استکبار است و می‌توان گفت که بحرین تنها کشوری است که هزینه عقب‌نشینی از حقوق ملت فلسطین را پرداخت می‌کند.

نبیل قاووق با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند هزینه عقب‌نشینی از حقوق فلسطین را حکومت‌های عربی پرداخت کنند، مطرح کرد: کنفرانس منامه خیانت بزرگی به فلسطین است و ما هیچگاه از موضوع خود کوتاه نمی‌آییم و رژیم‌هایی که از آمریکا می‌ترسند نیز باید به امام خامنه‌ای اقتدا کنند.

وی تصریح کرد: موضع واحدی که گروه‌های مردمی فلسطین و جبهه مقاومت گرفته‌اند در مقابل کنفرانس منامه محکم و با صلابت است و هیچ محدودیتی برای حرکت  جبهه مقاومت وجود نخواهد داشت.

این چهره جبهه مقاومت گفت: ترامپ باید بداند که اگر حق این ملت‌های مسلمان زیرپا گذاشته شود دیگر ساکت نخواهند نشست و ابزار جنگ خود را به دست گرفته و از هیچ اقدامی برای احقاق حقوق خود دریغ نخواهند کرد.

وی ادامه داد: ترامپ مقابل ایران ذلیل شده و امروز به دنبال مذاکره به این کشور است اما رهبر انقلاب اسلامی جواب قاطعی به او دادند که این اقتدار باید در فضای بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد؛ حکام عرب نیز باید بدانند برای رسیدن به این عزت باید از امام خامنه‌ای تبعیت کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepz8f.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما