سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 79128
منبع : خبرگزاری فارس

حمید صدیقی آخا: افزایش 24 درصدی قربانیان حوادث کار در استان قم 

قم نيوز : مدیرکل پزشکی قانونی استان قم گفت: در سال گذشته 38 مورد مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان به وقوع پیوست که نسبت به سال پیش از آن 24 درصد رشد داشت.
حمید صدیقی آخا: افزایش 24 درصدی قربانیان حوادث کار در استان قم 
حمید صدیقی آخا: افزایش 24 درصدی قربانیان حوادث کار در استان قم 
به گزارش قم نیوز حمید صدیقی آخا با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات در استان قم اظهار کرد: سال گذشته 315 مورد مرگ ناشی از تصادفات در استان ثبت شد که این رقم نسبت به سال پیش از آن 23 درصد رشد داشت، 75 درصد از قربانیان تصادفات در قم مرد و مابقی زن بودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته 99 مورد مرگ ناشی از تصادفات درون شهری در استان قم رخ داد که نسبت به سال پیش از آن 18 درصد رشد داشت، همچنین در سال گذشته 191 مورد مرگ و میر ناشی از تصادفات برون شهری در استان ثبت شد که نسبت به سال پیش از آن 26 درصد رشد داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم افزود: در سال گذشته 67 نفر از قربانیان تصادفات در استان قم راکب موتورسیکلت بودند که این آمار نسبت به سال پیش از آن 4 درصد رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 38 مورد مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان به وقوع پیوست که نسبت به سال پیش از آن 24 درصد رشد داشت.

صدیقی آخا در خصوص از وقوع 10 مورد مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی با گاز مونواکسید کربن در قم خبر داد و گفت: خوشبختانه این آمار نسبت به سال 96، 29 درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7q9u.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما