سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 79135
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل تیم محمد سیما: احتمال حضور مرد سال آسیا در قم وجود دارد

قم نيوز : مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: لیگ چین به‌گونه‌ای بوده که چهار ماه پس از لیگ برتر ایران آغاز می‌شود که به همین جهت حسن‌زاده می‌تواند در این مدت به تیم شهر خود کمک کند.
مدیرعامل تیم محمد سیما: احتمال حضور مرد سال آسیا در قم وجود دارد
مدیرعامل تیم محمد سیما: احتمال حضور مرد سال آسیا در قم وجود دارد
به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت تیم لیگ برتری محمد سیما اظهار داشت: پس از اردوی بدن‌سازی که در بروجن برگزار شد شرایط بدنی و روحی بازیکنان روزبه‌روز بهتر شده و از همین هفته تمرینات تاکتیکی خود را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم افزود: در اوج تمرینات بدن‌سازی برابر سه حریف صف‌آرایی کردیم که نتیجه این مسابقات برای ما اهمیت نداشت و فقط بر روی مسائل تاکتیکی تمرکز داشتیم.

وی بیان کرد: در هفته جاری دو دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های هایپر شاهین‌شهر اصفهان و شهروند ساری برگزار می‌کنیم و پس‌ازآن بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، خود را برای هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور آماده می‌کنیم.

قلی‌زاده درباره حضور اصغر حسن‌زاده در قم، توضیح  داد: حامی مالی باشگاه و مدیرکل ورزش استان چندین جلسه با مرد سال فوتسال آسیا داشتند که اگر زمان برگزاری لیگ چین اجازه دهد حسن‌زاده سه ماه در قم توپ خواهد زد.

وی گفت: لیگ چین به‌گونه‌ای است که چهار ماه پس از لیگ برتر ایران آغاز می‌شود که به همین جهت حسن‌زاده می‌تواند در این مدت به تیم شهر خود کمک کند که البته وی به این موضوع بسیار خوش‌بین است.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما تصریح کرد: علی‌اصغر حسن‌زاده پیشنهادی هم از روسیه دارد که اگر به آنجا برود به علت تداخل زمانی دیگر قادر به همراهی تیم قم در مسابقات نیست ولی تمام تلاش خود را جهت به‌کارگیری این بازیکن با ارزش می‌کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی خود از این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: هدف‌گذاری باشگاه جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور مرحله نخست پلی‌آف و سپس صعود به مرحله دوم است که با توجه به کادر فنی با تجربه‌ای که در اختیار داریم دور از دسترس نیست.

قلی‌زاده خطاب به هواداران سوهان محمد سیما گفت: از تمام هواداران و فوتسال دوستان تقاضا می‌کنم تیم خود را در این فصل هم تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه حیدریان یار و یاور ما باشند.

گفتنی است هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز چهاردهم تیرماه شروع می‌شود که در همین چارچوب، فوتسالیست‌های قمی در کرج به برابر مقاومت این شهر صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenz8f.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما