سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 79141
منبع : خبرگزاری فارس

پيروزي فوتساليست‌هاي قم و ساوه

قم نيوز : نخستين روز ديدارهاي دور رفت از مرحله گروهي فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور با پيروزي نمايندگان قم و ساوه، شكست سنگين گيتي‌پسند و يك تساوي به پايان رسيد.
پيروزي فوتساليست‌هاي قم و ساوه
پيروزي فوتساليست‌هاي قم و ساوه
به گزارش قم نیوز بازی‌های نیم‌فصل نخست از مرحله مقدماتی فصل 1398 مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی قم آغاز شد و از جمع 6 تیم حاضر در گروه نخست این رقابت‌ها، دو تیم از سد رقبا گذشتند و یک بازی با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

میزبان این بازی‌ها تیم محمد سیمای قم است و مسابقات تا هفتم تیر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، بازی‌هایی که به شکل رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده و در پایان 10 مسابقه سرانجام دو تیم برتر مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند.

در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم، عکاسی ابراهیمی مشهد، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، فدک‌الزهراء مشهد و شهرداری رشت حضور دارند و روز نخست با برتری قاطع محمد سیمای قم، شهرداری ساوه و تساوی نمایندگان مشهد و رشد به پایان رسید.

در این مسابقات فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم در گام نخست رو در روی تیم عکاسی ابراهیمی مشهد قرار گرفتند و در پایان دیداری که در آن چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، با نتیجه سه بر یک صاحب برتری شدند تا با سه امتیاز این مسابقه گام بلندی برای صعود از مرحله مقدماتی بردارند.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم‌های شهرداری ساوه و گیتی‌پسند اصفهان حساس‌ترین مسابقه را برگزار کردند، مسابقه‌ای که با زدن هفت گل به عنوان پرگل‌ترین بازی روز نخست لقب گرفت ولی در پایان دو نیمه 20 دقیقه‌ای وقت مفید این فوتسالیست‌های ساوه‌ای بودند که پنج بر دو حریف را شکست دادند.

سومین مسابقه بین تیم‌های شهرداری رشت و فدک‌ مشهد با تساوی پرگل سه بر سه و تقسیم امتیازها همراه بود تا با این نتایج تیم شهرداری ساوه به لطف تفاضل گل بهتر خود نسبت به محمد سیمای قم در صدر قرار بگیرد، ضمن اینکه نمایندگان قم و ساوه امروز حساس‌ترین بازی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb88bz.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما