سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 79149
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

همیاری ستاد کانون های مساجد با حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام

قم نيوز : معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: امروز میان آستان بانوی کرامت و این ستاد همکاری‌ها به بهترین صورت دنبال می‌شود و می‌توانیم بگوییم که دهه کرامت بهار همدلی میان کانون‌های مساجد و این آستان مقدس است.
همیاری ستاد کانون های مساجد با حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام
همیاری ستاد کانون های مساجد با حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام
به گزارش قم نیوز سید سعید سعادتی ظهر امروز در نشست دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و مدیران ستادهای استانی جشنواره مردمی کرامت که در سالن دارالضیافه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ارادتمندان به اهل بیت(ع) در سراسر کشور حضور دارند و ظرفیت بزرگی را برای نشر معارف ناب اسلامی فراهم آورده‌اند.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور شبکه‌ای فعال دارد که با استفاده از آنها می‌توانیم کارهای ارزشمندی در راستای نشر معارف ناب اسلامی رقم بزنیم. ما می‌توانیم علاوه بر رسالت سازمانی خود، واسطه‌ای شویم تا مردم در سراسر کشور از دریای بیکران معارف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: متأسفانه برخی نهادهای فرهنگی نسبت به این ظرفیت بزرگ بی‌توجه هستند اما آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این راستا حضوری جدی دارد و امروز میان آستان مقدس و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور همکاری‌ها به بهترین صورت دنبال می‌شود و می‌توانیم بگوییم که دهه کرامت بهار همدلی میان کانون‌های مساجد و این آستان مقدس است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و گفت: در این تفاهم‌نامه که ۲۳ خردادماه منعقد شد، تعهداتی بر عهده ما و تعهداتی هم بر عهده آستان مقدس گذاشته شد که امیدواریم بتوانیم به این تعهدات به‌خوبی عمل کنیم.

سعادتی افزود: تشکیل دبیرخانه‌های جشنواره مردمی کرامت در استان‌های مختلف کشور، پذیرایی از کاروان کرامت در ۱۰ استان، همکاری در پویش مردمی «سهم من از بهشت»، استقبال از کاروان سفیران کریمه، پیگیری و مشخص کردن سهم هر کدام از ۳۴ نهاد عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت و نشر محتوای تولید شده از سوی آستان کریمه اهل‌بیت(س) از تعهدات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این تفاهم نامه است.

وی با بیان این که مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی و دینی، بر عظمت کار می‌افزاید، ادامه داد: تلاش ما در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، مشارکت دادن مردم و مردمی برگزار شدن امور است تا در این عرصه نیز مانند واقعه پیاده‌روی اربعین، شاهد عظمت هرچه بیشتر آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به ما اعتماد کرده است، باید با مدد گرفتن از حضرت معصومه سلام‌الله علیها، وظایف خود را در نشر آموزه‌های ناب اسلامی به شیوه مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhvea.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما