کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت 2 فرنگي‌كار قم در مسابقات آسيايي 2019

خبرگزاری فارس , 5 تير 1398 ساعت 9:30

رئيس هیأت‌ كشتي استان قم گفت: دو فرنگي‌كار قم از امروز در آخرين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان براي حضور در مسابقات 2019 قهرماني آسيا آماده مي‌شوند.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: امسال همزمان در تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران شاهد حضور کشتی‌گیران مستعد و توانمند قم هستیم و خوشبختانه قم همانند سال‌های گذشته در ترکیب تیم‌های اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی نماینده دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهمترین میادین پیش‌روی کشتی‌گیران کشورمان در رده‌های سنی پایه، مسابقات قهرمانی 2019 نوجوانان و جوانان آسیا است که به همین منظور از امروز آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برگزار می‌شود و دو کشتی‌گیر قم در این اردو حضور دارند.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم بیان کرد: خانه کشتی محمد بنا واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان آخرین اردوی تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا است و کشتی‌گیران اردونشین تا یازدهم تیر ماه زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: امسال میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان آسیا به کشور قزاقستان سپرده شده و این پیکارها از سیزدهم تیر ماه به مدت دو روز در شهر نور سلطان برگزار می‌شود، مسابقاتی که امیدواریم شاهد حضور موفق و همراه با مدال کشتی‌گیران استان قم باشیم.

وزیری اضافه کرد: این تیم در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم در مسابقات آسیایی به میدان می‌رود، در شرایطی که محمدمهدی جواهری در وزن 45 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم نمایندگان قم در اردوی تیم اعزامی به پیکارهای آسیایی محسوب می‌شوند.

وی یاد آور شد: فرشاد علیزاده ملی‌پوش اسبق کشورمان سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و مربیان این تیم عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، محمد خزایی‌پور و محمد کاظمی‌مهر هستند، ضمن اینکه سیدموسی طباطبایی از مربیان شناخته شده کشتی قم و کشورمان سرپرستی این تیم را عهده‌دار است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79159

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79159/رقابت-2-فرنگي-كار-قم-مسابقات-آسيايي-2019

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir