?>?> غول‌كشي در قم صدرنشيني ساوه با شكست سنگين محمدسيما | قم نیوز
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 79171
منبع : خبرگزاری فارس

غول‌كشي در قم / صدرنشيني ساوه با شكست سنگين محمدسيما

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم محمد سيماي قم در دومين بازي خود از مرحله مقدماتي فصل جديد ليگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور شكست سنگيني را مقابل نماينده ساوه متحمل شدند.
غول‌كشي در قم / صدرنشيني ساوه با شكست سنگين محمدسيما
غول‌كشي در قم / صدرنشيني ساوه با شكست سنگين محمدسيما
به گزارش قم نیوز دومین روز دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های ایران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی سپری شد که تیم‌های بالانشین جدول در مسابقه‌ای فوق‌العاده حساس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

در این بازی تیم‌های برنده روز نخست یعنی محمد سیمای قم و شهرداری ساوه مقابل یکدیگر به میدان رفتند، در شرایطی که محمد سیما در نخستین بازی خود سه بر یک از سد عکاسی مشهد گذشته بود و شهرداری ساوه پنج بر دو مقابل گیتی‌پسند اصفهان به برتری رسیده بود و دو تیم به واسطه کسب این نتایج بالای جدول قرار داشتند.

نکته جالب توجه این بازی حضور پرتعداد تماشاگران ساوه‌ای در سالن شهید حیدریان قم برای مسابقه شهرداری ساوه و محمد سیمای قم بود و این بازی جذاب در میان ناباوری قمی‌های علاقمند به فوتسال با برتری جالب توجه چهار بر صفر به سود تیم شهرداری به پایان رسید تا ساوه‌ای‌ها بعد از گیتی‌پسند، دومین رقیب اصلی خود یعنی محمد سیمای قم را نیز قربانی کنند.

در این روز مسابقه تیم‌های فدک مشهد و عکاسی ابراهیمی زواره با تساوی دو بر دو به پایان رسید و تیم مطرح گیتی‌پسند اصفهان در مسابقه پرگل برابر شهرداری رشت به سختی با نتیجه سه بر دو صاحب برتری شد تا در پایان روز دوم این گروه، تیم‌های شهرداری ساوه با 6 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان و محمد سیمای قم با سه امتیاز و نمایندگان مشهد با یک امتیاز در رده‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

سومین روز دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور با رویارویی محمد سیمای قم با گیتی‌پسند اصفهان پیگیری می‌شود و نماینده قم برای جبران باخت سنگین مقابل شهرداری ساوه و با هدف ماندن در جمع مدعیان صعود محکوم به عبور از سد نماینده اصفهان است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcezz8f.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما