چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 79177
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی: جامعه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو هستیم گفت: باید کلاس و دوره‌هایی برگزار شود تا طلاب با بهره‌گیری از این کلاس‌ها در زمینهٔ مهدویت پربار شوند چون موضوع مهدویت بسیار مهم است.
آیت‌الله علوی گرگانی: جامعه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو است
آیت‌الله علوی گرگانی: جامعه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌ امنا و هیئت‌ مدیره مهدیه اصفهان که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: برخی موضوعات باید تذکر داده شود چون مؤثر واقع می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت خیران افزود: خیرانی که در اصفهان هستند در میدان عمل حسن نیت خود را ثابت کردند و در موضوعات مختلف پیش‌گام هستند.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام روضاتی عضو هیئت‌ امنای مهدیه اصفهان عنوان کرد: شخصیت‌های اصفهانی نمونه هستند، بیت آیت‌الله روضاتی بیت علم و کمال و دارای آثار و برکات هستند و این افتخار است که شما از این خانواده هستید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید اگر نعمتی به بیت و خانواده‌ای دادم آن نعمت را نمی‌‍گیرم مگر خودشان نخواهند.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: خداوند به مردم اصفهان نعمت‌های زیادی را داده است که باید قدردان آن باشند و نسبت به آن مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو هستیم ادامه داد: باید کلاس و دوره‌هایی برگزار شود تا طلاب با بهره‌گیری از این کلاس‌ها در زمینه مهدویت پربار شوند چون موضوع مهدویت بسیار مهم است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: جریان مهدویت اصفهان باید در زمینه برگزاری دوره‌های مهدویت پیشگام باشد و آثاری که در این زمینه به دست می‌آید در اختیار طلاب و مبلغان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca06n0.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما