کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوانان بیانیه گام دوم را در سنگر مسجد عملی کنند

خبرگزاری تسنیم , 5 تير 1398 ساعت 17:29

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم نقش‌آفرینی جوانان مسجدی در گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: باید جوانان مسجدی علاوه بر بازخوانی گام دوم انقلاب تکالیف مرتبط را مشخص کرده و در کنار یکدیگر این بیانیه را در سنگر مسجد عملی کنند.


به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آزادی در حاشیه رونمایی از نرم‌افزار «مسجدی‌ها» با بیان اینکه مسجد پایگاه محوری دین و انقلاب است اظهار داشت: امروزه  مسجد تنها جایی است که برای حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی در مقابل جنگ نرم می‌توان ‌به آن تکیه کرد.

وی مسجد را سنگر دین و انقلاب دانست و افزود: نرم‌افزار «مسجدی‌ها» سنگری برای مقابله با تهاجم دشمن، سنگر خدمت به مردم و سنگر تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم قدردانی از خدمات ارائه‌ شده در مساجد گفت: همچنان که باید قدردان مسجد باشیم، متولیان مسجد نیز باید قدردان مردم بوده و فضا را برای فعالیت مردم و جوانان باز نگه‌دارند.

وی بر لزوم نقش‌آفرینی جوانان مسجدی در گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: باید جوانان مسجدی علاوه بر بازخوانی گام دوم انقلاب، تکالیف مرتبط را مشخص کرده و در کنار یکدیگر این بیانیه را در سنگر مسجد عملی کنند.

آزادی با تأکید بر لزوم هم‌اندیشی جوانان برای پیشبرد اهداف این بیانیه گفت: نرم‌افزار «مسجدی‌ها» کار بسیار زیبایی بود که با ارتقاء و تغییر این نرم‌افزار می‌توان کاربردهای آن را افزایش داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79178

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79178/جوانان-بیانیه-گام-دوم-سنگر-مسجد-عملی-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir