پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 79192
منبع : خبرگزاری فارس

کاهش 3 درصدی تعداد مصدومان تصادفات در استان قم

قم نيوز : مدیرکل پزشکی قانونی استان قم گفت: در سه ماه نخست سال جاری، دو هزار و 430 نفر هم در تصادفات در استان مصدوم شدند که این رقم نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشت.
کاهش 3 درصدی تعداد مصدومان تصادفات در استان قم 
کاهش 3 درصدی تعداد مصدومان تصادفات در استان قم 
به گزارش قم نیوز حمید صدیقی آخا با اشاره به قربانیان تصادفات نوروزی در استان قم اظهار کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین سال جاری 14 مورد مرگ و میر ناشی از تصادفات در استان ثبت شد که هفت مورد مربوط به تصادفات درون شهری و هفت مورد مربوط به تصادفات برون شهری بود.

وی ادامه داد: تعداد قربانیان تصادفات در استان قم در ایام نوروز سال جاری 6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت و افزایش مراقبت‌ها جلوی افزایش مرگ و میر در تصادفات نوروزی را گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم افزود: در سه ماه نخست سال جاری 72 مورد مرگ و میر ناشی از تصادفات در استان قم به وقوع پیوست که یک درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت، همچنین در این مدت دو هزار و 430 نفر هم در تصادفات در استان مصدوم شدند که این رقم نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشت.

صدیقی آخا با اشاره به وضعیت خودکشی در استان قم اظهار کرد: 80 درصد از خودکشی‌های منجر به مرگ در استان قم توسط مردان و 20 درصد از این خودکشی‌ها هم توسط زنان صورت می‌گیرد، کمترین آمار خودکشی در سال گذشته در استان مربوط به ماه مرداد بود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار خودکشی در استان قم مربوط به گروه سنی 31 تا 40 سال است و 74 درصد از خودکشی‌ها در استان با روش حلق آویز است، کمترین آمار خودکشی در استان قم مربوط به افراد با تحصیلات بالای دیپلم و بیشترین آمار خودکشی در استان هم مربوط به افراد با تحصیلات ابتدایی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchiznq.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما