پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 79200
منبع : خبرگزاری فارس

پیشگیری از آسیب‌ها باید اولویت اصلی دستگاه‌ها باشد

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به غفلت برخی دستگاه‌ها از فرهنگ‌سازی در میان مردم، گفت: سرمایه‌گذاری در مورد پیشگیری، فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ایجاد آسیب باید اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد.
پیشگیری از آسیب‌ها باید اولویت اصلی دستگاه‌ها باشد
پیشگیری از آسیب‌ها باید اولویت اصلی دستگاه‌ها باشد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره محله سلامت طی گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ‌سازی در راستای کاهش هزینه‌ها و آگاه‌سازی مردم با برخی از برنامه‌ها همانند مدیریت پسماند و تفکیک زباله دانست و بیان مزایای فرایند تفکیک زباله از مبدا، اظهار کرد: این رویکرد علاوه بر فرهنگ‌سازی عمومی، به کاهش هزینه‌های جمع‌آوری زباله و بازگشت مجدد به چرخه بازیافت و صرفه اقتصادی منجر خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به غفلت برخی دستگاه‌ها از فرهنگ‌سازی در میان مردم، افزود: سرمایه‌گذاری در مورد پیشگیری، فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ایجاد آسیب باید اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد، بنابراین برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در نقاط مختلف شهر ضروری است.

مالکی نژاد ادامه داد: اگر چه برپایی این نمایشگاه شروع خوبی است، اما دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و انجمن‌های مختلف باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام بردارند.

وی حضور بازدیدکنندگان به هراه خانواده را قابل توجه دانست و گفت: ثمره برپایی این نمایشگاه سرمایه‌گذاری برای آینده و رسیدن شهر قم به جایگاه و منزل حقیقی خود خواهد بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvinq.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما