پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 79202
منبع : خبرگزاری فارس

فوتساليست‌هاي قم در ليگ برتر مدعي شدند

قم نيوز : نماينده فوتسال استان قم بعد از يك شكست تلخ به دومين پيروزي خود در مسابقات فصل جديد ليگ برتر نوجوانان باشگاه‌هاي كشور دست يافت.
فوتساليست‌هاي قم در ليگ برتر مدعي شدند
فوتساليست‌هاي قم در ليگ برتر مدعي شدند
به گزارش قم نیوز کسب سه امتیاز از 6 امتیاز دو دیدار قبلی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور که با یک برد و یک باخت سنگین برای فوتسالیست‌های محمد سیمای قم همراه بود، نماینده قم را مصمم به کسب بهترین نتیجه در سومین بازی خود برابر تیم مدعی و مطرح گیتی‌پسند اصفهان کرد.

این در حالی است که بین 6 تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری ساوه، محمد سیمای قم و گیتی‌پسند اصفهان مدعیان اصلی صعود به مرحله نهایی هستند و نگاهی به نتایج سه بازی اخیر این سه تیم، این موضوع را بیش از پیش تایید می‌کند.

در این گروه فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر یک عکاسی ابراهیمی مشهد را بردند ولی دومین مسابقه خود را در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال با نتیجه عجیب و غیر قابل باور چهار بر صفر به شهرداری ساوه باختند تا ساوه‌ای‌ها در پایان روز دوم در صدر قرار بگیرند.

این باخت موجب شد تا بازی سوم محمد سیمای قم برابر تیم مطرح گیتی‌پسند اصفهان بیش از پیش حساس شود، به ویژه اینکه اصفهانی‌ها هم مانند نماینده قم از دو بازی سه امتیاز داشتند و کسب برتری در این دیدار هم برای قمی‌ها و هم اصفهانی‌ها فوق‌العاده حائز اهمیت بود.

مسابقه دوم تیم محمد سیمای قم و گیتی‌پسند اصفهان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم سه گل داشت و در پایان 40 دقیقه رقابت این تیم محمد سیمای قم بود که با نتیجه دو بر یک از سد حریف مطرح خود گذشت و با سه امتیاز این دیدار بار دیگر خود را به عنوان مدعی صعود به مرحله نهایی مطرح کرد، ضمن اینکه دو بازی بعدی نماینده قم نسبت به دیدارهای قبلی آسان‌تر است و احتمال کسب چهار برد در پنج بازی نیم‌فصل نخست برای این تیم وجود دارد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcj88ea.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما