جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : 79228
منبع : خبرگزاری فارس

داور بين‌المللي كشتي قم قاضي انتخابي جهاني و المپيك

قم نيوز : داور بين‌المللي كشتي استان قم از سوي كميته داوران رقابت كشتي‌گيران شركت كننده در انتخابي مسابقات جهاني 2019 و بازي‌هاي المپيك 2020 شد.
داور بين‌المللي كشتي قم قاضي انتخابي جهاني و المپيك
داور بين‌المللي كشتي قم قاضي انتخابي جهاني و المپيك
به گزارش قم نیوز داوری که سال‌ها سابقه قضاوت در میادین مختلف کشوری شامل لیگ و پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور را دارد و با موفقیت در گذراندن دوره‌های ارتقاء مدرک داوری خود اکنون جزو داوران بین‌المللی درجه یک کشتی ایران محسوب می‌شود، نماینده قم در انتخابی پیکارهای جهانی و بازی‌های المپیک است.

این داور سعید عباسی است که از جمله داوران شاخص فدراسیون کشتی ایران در جمع داوران مطرح کشتی دنیا به شمار می‌رود و به واسطه دانش و تجارب بالای خود در این عرصه، بارها نماینده داوران کشتی کشورمان در مسابقات بین‌المللی، آسیایی، جهانی و حتی داور میهمان در پیکارهای قهرمانی اروپا بوده است.

این داور در آستانه برگزاری انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان مسابقات جهانی 2019 و گزینشی المپیک 2020 توکیو از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی در جمع داوران بین‌المللی درجه یک برای قضاوت انتخاب شده است، مسابقاتی که از جمعه هفته تیر ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد.

خبر دیگر از کشتی قم به حضور فرنگی‌کاران قم در اردوی پیکارهای آسیایی نوجوانان اختصاص دارد، اردویی که محسن وزیری رئیس هیأت‌ کشتی استان قم راجع به آن اظهار کرد: در این اردو محمدمهدی جواهری در وزن 45 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 100 کیلوگرم نماینده‌های قم هستند که تا یازدهم تیر برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند.

وی از موفقیت هیأت‌ کشتی استان قم در کسب رتبه برتر بین هیاُت‌های ورزشی قم خبر داد و افزود: قطعا به دست آوردن رتبه نخست در بین هیاُت‌های ورزشی استان در تمام محورها مرهون لطف بی‌کران الهی، زحمات و حمایت‌های مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران، حامیان و تمامی اهالی خانواده کشتی قم است که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6inq.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما