جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 79241
منبع : خبرگزاری فارس

آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و دکترای مؤسسه امام خمینی برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و دکترای این مؤسسه در تیر ماه امسال خبر داد.
آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و دکترای مؤسسه امام خمینی برگزار می‌شود
آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و دکترای مؤسسه امام خمینی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدحسین جمالی امروز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد از پنجم تا هفتم تیر ماه در قالب 10 رشته برگزار می‌شود که 300 نفر  در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: کسب حدنصاب نمره(حداقل 50 درصد) از جمله شرایط پذیرش مؤسسه امام خمینی است به طوری که اگر کسی نمره لازم را کسب نکند ولی ظرفیت وجود داشته باشد، پذیرش نمی‌شود.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از برگزاری آزمون اختصاصی طلاب مؤسسه در مقطع دکترا از 23 تا 25 تیر ماه خبر داد و افزود: این آزمون در هشت رشته برگزار می‌شود که 200 نفر در مقطع دکترا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی علوم قرآنی، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، روانشناسی، فلسفه، فلسفه دین و علوم تربیتی را از جمله رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد مؤسسه امام خمینی ذکر کرد.

جمالی خاطرنشان کرد: پذیرش در مقطع دکترا در رشته‌های روانشناسی، تاریخ، علوم قرآن و حدیث، مدیریت، علوم اقتصادی، علوم سیاسی، فلسفه تطبیقی و فلسفه دین صورت می‌‌گیرد.

مدیر پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی یادآور شد: محدودیت ظرفیت مقطع دکترا حداکثر هفت نفر و کارشناسی ارشد حداکثر 15 نفر است.

وی عنوان کرد: جذب در مقطع کارشناسی از بین طلاب و افراد دارای مدرک دیپلم انجام می‌شود و پذیرش افراد دارای مدرک دیپلم به صورت مجازی و طلاب به صورت حضوری است.

جمالی خاطرنشان کرد: به طور معمول آزمون کارشناسی مؤسسه در دی ماه و ثبت‌نام بهمن ماه در 13 رشته انجام می‌شود که از جمله رشته‌ها فلسفه، کلام، علوم تربیتی، علوم قرآنی، روانشناسی، علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، مدیریت، اقتصاد و اخلاق است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsiqm.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما