يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 7931

دستگاه‌ها برای پیشرفت قم هماهنگ عمل کنند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با اشاره به روند پیشرفت و عمران شهر قم گفت: باید این روند با هماهنگی همه دستگاه‌ها ادامه داشته باشد و امیدواریم که شهر قم متناسب با جایگاه و شانیت آن پیشرفت کند.
دستگاه‌ها برای پیشرفت قم هماهنگ عمل کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی امام جمعه قم در مراسم افتتاح پروژه زیباسازی و احداث زیرگذر پل بلوار امین در سخنانی با اشاره به اینکه طبق مبانی دینی باید قول و فعل افراد یکسان باشد، اظهار کرد: همه مسوولان باید در حد توان و شرایط در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و مسوولان شهرداری نیز در این زمینه وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی باید قول و فعل مسوولان در خدمت رسانی به مردم یکسان بوده و اگر چنین مسئله‌ای محقق شود رضایت خداوند جلب شده است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید با حفظ وحدت به فکر خدمت به مردم باشند، اضافه کرد: اگر اراده جمعی بر این باشد که به مردم با هدف جلب رضایت خداوند و ائمه اطهار خدمت شود، قطعا شاهد پیشرفت هرچه بهتر امور خواهیم بود.

وی تاکید کرد: همه باید در این راستا تلاش کنیم که رضایت امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب را جلب کنیم و بهترین کار برای تحقق این مهم خدمت خالصانه است.

سعیدی با اشاره به اینکه قم از شرایط بسیار ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل وجود حوزه علمیه، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران شهر قم جایگاه خاص و مهمی دارد و باید به این شهر از همه جنبه‌ها توجه شود.

وی با اشاره به روند پیشرفت و عمران شهر قم خاطرنشان کرد: باید این روند با هماهنگی همه دستگاه‌ها ادامه داشته باشد و امیدواریم که شهر قم متناسب با جایگاه و شانیت آن پیشرفت کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم پروژه بازسازی و زیرگذر پل بلوار امین که با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث شده است، توسط حجت‌الاسلام سعیدی افتتاح شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.fbzurhb98iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما