دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 79343
منبع : خبرگزاری مهر
قائم مقام شهردار قم:

گسترش فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری قم است

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم از افزایش بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم از ۵ میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: عمده برنامه‌ها مربوط به گسترش فرهنگ شهروندی است.
گسترش فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری قم است/ افزایش بودجه فرهنگی
گسترش فرهنگ شهروندی اولویت شهرداری قم است/ افزایش بودجه فرهنگی
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی در قم اظهار داشت: کمیته‌ای در خصوص گسترش فرهنگ شهروندی تشکیل و برنامه‌های دستگاه‌هایی که در این زمینه وظایفی بر عهده دارند، مشخص شده است.

وی بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم از پنج میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و عمده برنامه‌ها نیز مربوط به گسترش فرهنگ شهروندی است.

قائم مقام شهردار قم گفت: شهرداری‌ها به تنهایی نمی‌توانند در زمینه گسترش فرهنگ شهروندی اقدامات لازم را انجام دهند و نیازمند همکاری سایر نهادها و مردم نیز هستند.

وی در خصوص وضعیت شهرک مهدیه نیز افزود: در گذشته شهرک مهدیه از مجموعه مدیریت شهری خارج شده بود اما اکنون این شهرک نیز مانند سایر شهرک‌ها به مجموعه مدیریت شهرداری پیوسته است و پنج و نیم میلیارد تومان طی امسال برای این شهرک در نظر گرفته شده است.

معتمدی بیان کرد: در خصوص فعالیت دو شغله‌ها در شهرداری برنامه‌ریزی برای یک شغله شدن آنها انجام شده است که ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmmde.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما