سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79357
منبع : خبرگزاری فارس

كاراته قم آسيايي شد

قم نيوز : شاخص‌ترين رشته ورزشي رزمي در استان قم با درخشش ملي‌پوش پرافتخار خود موفق به كسب سهميه اعزام به مسابقات 2019 قهرماني مردان آسيا شد.
كاراته قم آسيايي شد
كاراته قم آسيايي شد
به گزارش قم نیوز کاراته قم که از دهه 1370 تا کنون با عملکرد موفق ستاره‌های درخشان خود نظیر عموزاده، آشتیان، جعفری، عبدالحسینی و کتیرایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ میادین آسیایی و جهانی مختلف شده، اکنون با درخشش امیر مهدی‌زاده کسب افتخار می‌کند.

مهدی‌زاده که مدال‌های رنگارنگ و متنوعی از مسابقات داخلی و برون‌مرزی یک دهه اخیر کسب کرده، در یک سال اخیر ناکامی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت ولی با حضور موفق در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران سهمیه اعزام به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا را به دست آورد.

این در حالی است که پیکارهای 2019 کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می‌شود و به همین منظور رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد تا ترکیب کومیته تیمی و انفرادی اعزامی ایران به این مسابقات مشخص شود.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 67 کیلوگرم بعد از کسب سه پیروزی در مسابقات انتخابی تیم ملی بار دیگر برای کاراته استان قم سهمیه اعزام به رقابت‌ةای آسیایی را به دست آورد.

نفرات اعزامی ایران به رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا در وزن منهای 55 کیلوگرم رضا روشن ، وزن منهای 60 کیلوگرم مجید حسن‌نیا ، وزن منهای 67 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده ، وزن منهای 75 کیلوگرم بهمن عسگری ، وزن منهای 84 کیلوگرم ذبیح‌الله پورشیب و وزن به اضافه 84 کیلوگرم سجاد گنج‌زاده  هستند.

مهدی‌زاده در حالی موفق به کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های 2019 کاراته قهرمانی مردان آسیا شد که در سال 2011 موفق به کسب مدال برنز آسیا و در سال‌های 2015 و 2016 موفق به کسب دو مدال طلای کاراته مردان قاره کهن شده و یکی از پرافتخارترین کاراته‌کاهای ایرانی در آسیا به شمار می‌رود.

در شرایطی که ترکیب کومیته تیمی ایران شامل ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، علی‌اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی قراری‌زاده و باربد صداقت هستند، اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته برای حضور موفق در پیکارهای آسیایی از امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdca0en0.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما