کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح الگوهای مصرف و تولید ۲ رکن رسیدن به اقتصاد پایدار است

خبرگزاری تسنیم , 11 تير 1398 ساعت 14:00

استاندار قم گفت: رسیدن به پایداری در تأمین امنیت غذایی نیازمند ایجاد روحیه جهادی و اصلاح الگوی مصرف در کنار اصلاح الگوی تولید بوده که مهم‌ترین وظیفه بخش فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در مراسم افتتاحیه گردهمایی مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به نوع نام‌گذاری مقام معظم رهبری در سال جاری اظهار داشت: امروز باید تمام ارکان و ارگان‌های دولتی و غیردولتی کشور در جهت تأمین غذای سالم و رونق تولید حرکت کنند.

استاندار قم همکاری بین تمام ارگان‌ها برای رسیدن به رونق تولید را امری لازم دانست و افزود: باید با همکاری بین همه ارگان‌ها به یاری سازمان جهاد کشاورزی رفته تا بتوانیم مهم‌ترین بخش رونق اقتصادی که حوزه کشاورزی بوده را به مرتبه‌های عالی برسانیم.

وی تأکید مقام معظم رهبری بر تأمین امنیت غذایی را یادآور شد و گفت: رسیدن به پایداری در تأمین امنیت غذایی نیازمند ایجاد روحیه جهادی و اصلاح الگوی مصرف در کنار اصلاح الگوی تولید بوده که مهم‌ترین وظیفه بخش فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی است.

سرمست ارائه آموزش در رسیدن به الگوی مصرف بهینه از منابع تولیدی تا محصولات را مهم‌ترین دستورالعمل کرد و ادامه داد: دنبال کردن طرح نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی و کسب درآمد حلال می‌تواند رسیدن به امنیت غذایی در کشور را سرعت بخشد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79372

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79372/اصلاح-الگوهای-مصرف-تولید-۲-رکن-رسیدن-اقتصاد-پایدار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir