کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمام واحدهای تملیکی قم تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 11 تير 1398 ساعت 19:36

استاندار قم گفت: وضعیت واحدهای تملک شده استان باید تا پایان سال جاری به‌صورت کامل تعیین تکلیف شده و در صورت فراهم بودن شرایط به چرخه تولید بازگردند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار شد اظهار داشت: خلأهای موجود در رابطه با پیوند بین علم و صنعت قم باید برطرف شود.

وی افزود: با تعامل و رویکردهای مثبت شکل‌گرفته از امسال ارتباط تنگاتنگ و قوی بین صنعت و مراکز دانشگاهی به‌صورت جدی در استان دنبال می‌شود و تلاش بر این است که تا حد امکان ضعف‌های موجود کاسته شود.

استاندار قم بیان کرد: وجود دانشگاه صنعتی قم، از ظرفیت‌های بالقوه استان در ایجاد و تقویت پیوند علم و صنعت است، مسئولان استان باید به نحوی این ارتباط را بسط دهند که این مرکز علمی به پشتوانه و شتاب‌دهنده اصلی صنعت استان تبدیل شود.

سرمست با اشاره به‌ضرورت فهم درست واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان از ایده‌های نوآورانه محققان دانشگاهی گفت:لازمه ارتباط و پیوند بین مراکز دانشگاهی و واحدهای صنعتی، روحیه تعامل و پذیرش ایده‌های جدید است.

استاندار قم بیان کرد: وضعیت واحدهای تملک شده استان باید تا پایان سال جاری به‌صورت کامل تعیین تکلیف شده و در صورت فراهم بودن شرایط به چرخه تولید بازگردند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: فلسفه بسیاری از سیاست‌های اقتصادی استان به حمایت و تقویت هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان متکی بوده و باید توجه بیشتری به این بخش از اقتصاد استان شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به روند پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: تا زمان ابلاغ سهمیه جدید استان در رابطه با تسهیلات رونق تولید، بانک‌های عامل استان روند فعلی پرداخت‌ها را ادامه داده و از توقف و رکود واحدهای صنعتی جلوگیری کنند.

سرمست با اشاره به‌ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص بیان کرد: در کنار تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای صنعتی باید نسبت به تربیت نیروی انسانی ماهر به‌ویژه در مبحث مدیریتی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79379

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79379/تمام-واحدهای-تملیکی-قم-پایان-سال-تعیین-تکلیف-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir