چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79406
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت قمي‌ها در جشنواره روز جهاني تالاسمي و مبارزه با مواد مخدر

قم نيوز : رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم از رقابت ورزشكاران اين هیأت‌ در مسابقاتي به مناسبت گراميداشت روز جهاني تالاسمي خبر داد.
رقابت قمي‌ها در جشنواره روز جهاني تالاسمي و مبارزه با مواد مخدر
رقابت قمي‌ها در جشنواره روز جهاني تالاسمي و مبارزه با مواد مخدر
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر فرمانی اظهار کرد: هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با تمام انرژی خود برای خدمت به ورزشکاران خود فعالیت می‌کند زیرا ورزش برای بیماران خاص اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد و ورزشکارانی که به طور منظم در تمرینات حضور پیدا کنند در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های هیأت‌ ما در مقوله‌های فرهنگی، آموزشی، همگانی و قهرمانی اولویت‌بندی شده و در یکی از برنامه‌های فرهنگی ورزشی شاهد رقابت ورزشکاران آقا و خانم هیأت‌ در مسابقاتی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاسمی و هفته مبارزه با مواد مخدر بودیم.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: این رقابت‌ها با همکاری انجمن تالاسمی قم با شعار سلامت همگام عدالت، عدالت همگام سلامت در قالب یک جشنواره فرهنگی ورزشی با اجرای بازی‌های بومی و محلی و ورزش‌های همگانی در رشته‌های مارپله انسانی، طناب‌کشی و دارت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره به میزبانی اردوگاه ملاصدرای کهک در دو بخش بانوان و آقایان، عنوان کرد: در حاشیه این مسابقات گزارشی از عملکرد 6 ماه فعالیت هیأت‌ جدید بیماران خاص و پیوند اعضاء در حضور مسؤولان و ورزشکاران هیأت‌ ارائه شد تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و به همفکری برای تقویت بیش از پیش هیأت‌ بپردازیم.

فرمانی از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای تابستان خبر داد و یاد آور شد: با توجه به فرارسیدن اوقات فراغت، ورزشکاران زیرمجموعه هیات می‌توانند برای گرفتن معرفی‌نامه حضور در کلاس‌های آموزشی شنا و سایر رشته‌ها به دفتر هیات واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: با حضور مدیر عامل و رئیس هیأت‌ مدیره انجمن تالاسمی و مسؤولان درمانگاه تالاسمی به شرکت کنندگان و نفرات برتر جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت روز جهانی تالاسمی و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcfvjde.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما