چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 79413
منبع : خبرگزاری فارس

سفر اختصاصي كشتي قم به قزاقستان

قم نيوز : نماينده كشتي قم به شكل اختصاصي براي همراهي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان ايران راهي پيكارهاي 2019 قهرماني آسيا در قزاقستان شد.
سفر اختصاصي كشتي قم به قزاقستان
سفر اختصاصي كشتي قم به قزاقستان
به گزارش قم نیوز مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا از امروز به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و کشتی‌گیران کشورهای مختلف آسیایی تا شانزدهم تیر ماه برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار می‌کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در حالی به رقابت‌های آسیایی اعزام شده که در ترکیب این تیم شاهرخ میکائیلی نماینده کشتی قم است، کشتی‌گیری که در وزن 110 کیلوگرم ماه‌ها در اردوی تیم ملی حضور داشت و به عنوان تنها فرنگی‌کار ملی‌پوش قم برای گرفتن مدال آسیایی رقابت خواهد کرد.

این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم به انجام می‌رسد و نکته جالب توجه این است که در لیست اولیه تیم اعزامی به این مسابقات نامی از کشتی‌گیر قم به چشم نمی‌خورد و عرفان نجفی در وزن 110 کیلوگرم عضو تیم ملی بود اما در آخرین لحظات شاهرخ میکائیلی جایگزین وی شد.

نام شاهرخ میکائیلی لحظه‌ای در لیست تیم ملی ایران قرار گرفت که تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به قزاقستان اعزام شده بود و میکائیلی که در این سفر همراه تیم ملی نبود، به شکل اختصاصی راهی نورسلطان شد و از امروز در پیکارهای 2019 قهرمانی نوجوانان آسیا با حریفان خود پیکار می‌کند.

اعضای تیم ملی ایران در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی‌زناب ، 48 کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی، 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی، 55 کیلوگرم فرید سیرتی‌مقدم، 60 کیلوگرم سیددانیال سهرابی، 65 کیلوگرم حجت رضایی، 71 کیلوگرم رضا ساکی، 80 کیلوگرم مسعود کاووسی، 92 کیلوگرم سعید کریمی‌زاده  و وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا فرشاد علیزاده است و مربیان این تیم عبدالکریم کاکاحاجی، طیب حیدری، محمد خزایی‌ و محمد کاظمی‌مهر هستند، ضمن اینکه مربی با سابقه کشتی فرنگی قم یعنی سیدموسی طباطبایی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdso05.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما