چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 79414
منبع : خبرگزاری فارس

تزریق 172 میلیارد تومان منابع بانکی به بخش تولید در استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم از تزریق 172 میلیارد تومان منابع بانکی به بخش تولید استان خبر داد.
تزریق 172 میلیارد تومان منابع بانکی به بخش تولید در استان قم
تزریق 172 میلیارد تومان منابع بانکی به بخش تولید در استان قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در نشست خبری استاندار قم و معاونین وی، با اشاره به برگزاری مستمر کارگروه رفع موانع تولید، اظهار کرد: این کارگروه تسهیل گر بوده و نقش عملیاتی دارد و طی این مدت تولیدکنندگان بیش از گذشته به بهبود وضعیت امیدوار شده‌اند.

وی با اشاره به هدایت جلسات کارگروه به کانون‌های تولید استان تصریح کرد: در بسیاری از این جلسات میدانی شخص استاندار حضور داشته تا بتوان مشکل واحدهای تولیدی را حل کرد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه سال گذشته 50 جلسه اصلی و 78 جلسه فرعی کارگروه تسهیل برگزار شد خاطرنشان کرد: 72 درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شد و 16 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به تزریق 172 میلیارد تومان منابع بانکی به تولید گفت: 20 هزار شغل در حوزه صنعت تثبیت شده و کمیته نظارت نیز فعال است؛ امسال تاکنون 10 جلسه کارگروه تشکیل شده که 54 درصد مصوبات محقق شده است.

غضنفری با تاکید بر اینکه طبق آخرین آمار قم پایین‌ترین نرخ تورم کشور را دارا است گفت: باید از ظرفیت اتحادیه‌ها برای نظارت بر بازار استفاده شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی شورای بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: به اتاق بازرگانی استان در این زمینه نقد داریم و اتاق باید نقش‌آفرینی بیشتری در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceee8f.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما