شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79484
منبع : خبرگزاری فارس

درخشش فرنگي‌كار قم با برنز كشتي آسيا

قم نيوز : فرنگي‌كار نوجوان و مستعد استان قم در نخستين تجربه آسيايي خود موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان قاره كهن شد.
درخشش فرنگي‌كار قم با برنز كشتي آسيا
درخشش فرنگي‌كار قم با برنز كشتي آسيا
به گزارش قم نیوز روند موفقیت‌های کشتی قم در میادین برون‌مرزی بار دیگر استمرار یافت و یکی از نخبه‌ها و استعدادهای کشتی فرنگی قم با عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2019 قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا، موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌ها شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر نورسلطان در کشور قزاقستان به انجام رسید و تیم ملی کشورمان با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز بار دیگر اقتدار خود در قاره کهن را حفظ کرد و با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت، در حالی که فرنگی‌کار  قم یکی از مدال‌آوران تیم کشورمان بود.

در این مسابقات تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز دست یافت، در حالی که برای قمی‌ها حضور موفق شاهرخ میکائیلی‌ در وزن 110 کیلوگرم پیکارهای آسیایی اهمیت زیادی داشت و این فرنگی‌کار با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان داد.

میکائیلی‌ در وزن 110 کیلوگرم ابتدا برابر ژیانگ حریفی از کشور چین قرار گرفت و با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید، اما در دور دوم مقابل سونو از کشور هند با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا به مسابقه رده‌بندی رفته و در این رقابت با برتری چهار بر یک برابر یولداشوف از ازبکستان صاحب مدال برنز شود.

طلایی‌های تیم کشورمان در این مسابقات امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم، حجت رضایی در وزن 65 کیلوگرم و سعید کریمی‌زاده در وزن 92 کیلوگرم بودند، دانیال سهرابی در وزن 60 کیلوگرم و رضا ساکی در وزن 71 کیلوگرم نقره گرفتند و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم به برنز رسید تا ایران با کسب 181 امتیاز قهرمانی آسیا شود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcbaabz.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما