يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : 79542
منبع : خبرگزاری تسنیم

دو مدال رنگارنگ ره‌آورد دوومیدانی کاران نوجوان قمی از مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: دوومیدانی کاران نوجوان قمی دو مدال رنگارنگ را از مسابقات قهرمانی کشور به ارمغان آوردند.
دو مدال رنگارنگ ره‌آورد دوومیدانی کاران نوجوان قمی از مسابقات قهرمانی کشور
دو مدال رنگارنگ ره‌آورد دوومیدانی کاران نوجوان قمی از مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار داشت: نوجوانان دوومیدانی کار قمی به مسابقات قهرمانی کشور عازم  شدند که نتایج نسبتاً خوبی برای قم از این مسابقات حاصل شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم افزود: امیرمقدمی در  400 متر با مانع ، 100 متر و رله امدادی، مرتضی محمودیه 400 متر مانع و رله امدادی، علی ئیلاد100متر و رله امدادی و عباس زینلی 200 متر و رله امدادی ترکیب تیم استان را تشکیل دادند که این ورزشکاران از مدال آوران آینده دوومیدانی قم محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور سطح فنی بالایی داشته و درخشش در آن دشوار است، گفت: استان قم با استان‌هایی که چندین شهر و جمعیت بالاتری دارند به رقابت می‌پردازد چراکه قم تک استان و شهر است.

رضایی درباره عملکرد پسران دوومیدانی کار قم عنوان کرد: امیر مقدمی در ماده 400 متر با مانع مدال نقره را با ثبت زمان 55.87 از آن خود کند و از سویی دیگر تیم استان در ماده رله سوئدی با زمان 2:05 دقیقه عنوان سومی را تصاحب کرد تا پرونده مسابقات با همین نتایج بسته شود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم با ابراز رضایت از نتایج به دست آمده، بیان کرد : در مجموع از نتایج راضی هستیم اما بخش نوجوانان نیازمند تجربه بیشتر در مسابقات آتی است و از همه مهمتر آمادگی کامل و صد در صد بازیکنان که در موفقیت تاثیر مستقیم دارد.

گفتنی است، در بخش دختران نیز لیلا خدری در 400 متر با مانع عنوان سومی نوجوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxn9u.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما