دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 79559
منبع : خبرگزاری ايرنا

۶۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم از کشف ۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: چهار قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
۶۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
۶۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی تمرکز اقدام‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی، مشخص شد چند تن از قاچاقچیان قصد دارند با ۲ دستگاه خودرو، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی استان به شهرستان ملارد منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی‌های قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت شناسایی و دستگیری متهمان، به محور مواصلاتی اعزام شدند و سرانجام با کنترل نامحسوس آمدوشد خودروهای عبوری، هر ۲ خودرو را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان بدون توجه به دستور توقف و هشدارهای مکرر پلیس، قصد متواری شدن داشته اما با هوشیاری مأموران، خودروها متوقف و چهار تن در این رابطه دستگیر شدند.

آقاخانی گفت: درنهایت طی عملیات مذکور ۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۴۹ بسته کشف شد و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceon8f.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما