دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 79565
منبع : خبرگزاری فارس

اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو در قم

قم نيوز : اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو پسران ايران براي حضور موفق اين تيم در مسابقات برون‌مرزي 2019 به ميزباني خانه تكواندو قم آغاز شد.
اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو در قم
اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو در قم
به گزارش قم نیوز تیمی که مرتضی کریمی آن را هدایت می‌کند و برای حضور موفق در پیکارهای برون‌مرزی سال 2019 آماده می‌شود دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به میزبانی هیأت‌ تکواندو قم در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده آغاز کرده است.

مرتضی کریمی یکی از مربیان برجسته تکواندو ایران است که از قضا در چند سال اخیر همکاری نزدیکی با هیأت‌ تکواندو استان قم داشته و مربیگری تیم‌های رده‌های سنی پایه قم در مسابقات مختلف را انجام داده و در رده‌های سنی پایه تکواندو قم فعالیت کرده، حالا این مربی بار دیگر به سکان هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان ایران بازگشته است.

نفراتی که مد نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران بوده‌اند توسط کریمی به اردوی جدید آماده‌سازی این تیم در قم دعوت شده‌اند و حالا تمرینات خود را برای حضور موفق در پیکارهای برون‌مرزی پیش‌رو برگزار می‌کنند، اردویی که به مدت یک هفته در خانه تکواندو قم جریان خواهد داشت.

خبر دیگر از تکواندو این است که تکواندوکاران قم آماده حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران می‌شوند، رقابت‌هایی که در هر دو بخش مردان و بانوان از دهم مرداد ماه به مدت چهار روز به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان آذربایجان‌شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌شود.

در واقع این چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش مردان و بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها در قسمت بانوان است که ثبت‌نام برای حضور در آن از روز شنبه 22 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه سوم مرداد ادامه دارد، در حالی که مردان در اوزان 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم و بانوان در اوزان 46، 49، 53، 57، 62، 67، 73 و به اضافه 73 کیلوگرم مسابقه می‌دهند و همزمان رقابت‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود که مدال‌های آن در رده‌بندی تیمی محاسبه شده و ورزشکار قرآنی باید در ترکیب اصلی تیم باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbssbz.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما