دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 79576
منبع : خبرگزاری فارس

جدال بازنده‌ها در قم

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم محمد سيماي قم در انديشه جبران شكست هفته نخست ليگ برتر و به دست آوردن نخستين برد خود از ليگ جديد در قم از ارژن فارس پذيرايي مي‌كنند.
جدال بازنده‌ها در قم
جدال بازنده‌ها در قم
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال محمد سیمای قم بعد از شکست غیر قابل تصور در نخستین مسابقه خود از بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در دومین هفته لیگ جدید مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال از تیم لبنیات ارژن فارس صف‌آرایی خواهد کرد.

نماینده فوتسال قم که امسال تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان خود داشته و قمی‌ها را به یک فصل موفق امیدوار کرده بود، در نخستین بازی خود میهمان مقاومت البرز بود ولی با نتیجه عجیب سه بر صفر شکست خورد تا شروع خوبی در جام بیست و یکم نداشته و طرفداران خود را نگران کند.

از نگاه کارشناسان عملکرد تیم فوتسال محمد سیمای قم در نخستین بازی خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر مقاومت البرز مثبت بوده اما این تیم در کسب نتیجه ناکام بود و حالا باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا با کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر لبنیات ارژن فارس این باخت را جبران کند.

طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدارهای هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران همزمان ساعت 18 روز چهارشنبه نوزدهم تیر ماه برگزار می‌شود و در این روز تیم محمد سیمای قم در دیدار خانگی با حضور هواداران قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مقابل لبنیات ارژن فارس بازی خواهد کرد.

نکته جالب توجه این است که ارژنی‌ها نیز در هفته نخست که میزبان تیم آذرخش بندرعباس بودند فصل را بسیار بد آغاز کرده و در مقابل هواداران شیرازی با نتیجه سه بر یک به میهمان خود باخته‌اند، حالا دو تیم بازنده هفته نخست لیگ برتر در ایستگاه دوم جام بیست و یکم در قم با هم روبه‌رو می‌شوند که قطعا می‌تواند دیداری جذاب و تماشایی باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9k05.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما