کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه:

زنگ خطر مظاهر بدحجابی در جامعه به صدا درآمده است

خبرگزاری ايرنا , 18 تير 1398 ساعت 13:15

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای به مناسبت ۲۱ تیرماه، روز حجاب و عفاف تأکید کرده است: امروز مظاهر ناخوشایند بدحجابی و بی‌بندوباری در جامعه زنگ خطر بزرگی است که پیامدهای شوم بی‌هویتی زنان و نسخ ارزش‌های اسلام و انقلاب را اعلام می‌دارد.


به گزارش قم نیوز در این بیانیه آمده است: هدف اصلی از خلقت انسان «عبودیت» و رسیدن به مقام قرب الی الله است؛ زن و مرد در پیشگاه خداوند حکیم از نظر قرب و منزلت یکسان‌اند و اساس سعادت بشر، ایمان به مبانی دین مبین اسلام و عمل به برنامه‌های متعالی آن می‌باشد.

بیانیه حاکی است: حفظ حجاب و عفت بنابر آیه شریفه قرآن یکی از دستورات مهم الهی است که رعایت آن مهم‌ترین عامل در جلوگیری از انحراف جامعه از مسیر عبودیت و بندگی و شرط بهره‌مندی از رحمت واسعه الهی می‌باشد.

بیانیه ادامه یافته است: دشمنان اسلام همواره کوشیده‌اند با استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی باارزش‌های اسلامی به‌خصوص عفت و حجاب به مبارزه بپردازند. ملت انقلابی و غیور ایران اجازه نخواهند داد که سناریوی ویرانگر فرعونی «استحیاء نساء» و تجربه تلخ سقوط اندلس اسلامی و جایگزینی اسپانیای صلیبی با ترویج می‌خوارگی و ابتذال جنسی بار دیگر در ایران اسلامی اجرا گردد که خون صدها شهید برای اقامه این حاکمیت ریخته شده است.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: ازاین‌رو لازم است که دولت، مجلس اسلامی، نهادهای حوزوی و غیر حوزوی، مؤسسات مردمی و همه اشخاص متعهد و دلسوز اسلام و انقلاب با عزم جدی و اقدام‌های حکیمانه و منسجم خود برای رفع و دفع این پدیده شوم، تمام توان فکری و عملی خود را مصروف دارند تا به فضل الهی زمینه رشد و تعالی جامعه در مسیر برپایی حکومت جهانی حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء فراهم شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79593/زنگ-خطر-مظاهر-بدحجابی-جامعه-صدا-درآمده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir