پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 79662
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید با مشارکت شهرداری قم

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید با مشارکت شهرداری قم خبر داد.
برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید با مشارکت شهرداری قم
برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید با مشارکت شهرداری قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت امروز با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان قم، اظهار کرد: این همایش با مسئولیت استانداری و با مشارکت شهرداری قم و برخی دستگاهها برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی داریم که اواخر آبان‌ماه امسال آن را برگزار کنیم.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با تاکید بر اینکه به دنبال استفاده از پتانسیل بخش خصوصی با برگزاری این همایش هستیم، تصریح کرد: با توجه به محدودیت دولت در حوزه تامین منابع مالی به دنبال تامین منابع پایدار و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها هستیم.

معرفت با بیان اینکه ساختار همایش در قالب ۱۰ کمیته ترسیم شده است، افزود: رئیس ستاد همایش استاندار و قائم‌مقام آن معاون اقتصادی است و دبیرکل هم اداره کل امور اقتصاد و دارایی است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های این همایش، کمیته توسعه و عمران شهری است که به ریاست شهردار قم تشکیل شده است و شهرداری پیگیری امور این بخش را خواهد داشت.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری افزود: کمیته زیربنایی و انرژی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کمیته گردشگری و زیارت به ریاست معاون امور زائرین استانداری، کمیته صنعت، معدن و تجارت به ریاست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، کمیته کشاورزی و امور دام به ریاست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، کمیته شناسایی و رفع موانع و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به ریاست مدیرکل اقتصاد و دارایی، کمیته پهنه‌یابی سرمایه‌گذاری به ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، کمیته بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید هم به ریاست مدیرکل صمت، کمیته شناسایی و دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی به ریاست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان، کمیته تامین مالی و اجرایی به ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، کمیته فرهنگی و اجتماعی به ریاست معاون سیاسی استاندار از دیگر کمیته‌های این همایش هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8mea.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما