کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه شهاب‌دانش قم مدعي قهرماني دووميداني ايران

خبرگزاری فارس , 21 تير 1398 ساعت 12:22

دووميداني‌كاران استان قم در تركيب تيم شهاب‌دانش براي كسب رتبه‌هاي برتر و نشان‌هاي طلا، نقره و برنز مسابقات دووميداني قهرماني جوانان ايران اعزام شدند.


به گزارش قم نیوز رشته پرمدال و افتخارآفرین دوومیدانی در سال‌های اخیر همواره برای هر برنامه اجرایی خود با مشکلات و محدودیت‌های عدیده مالی مواجه بوده ولی متولیان، مربیان و قهرمانان این رشته هرگز دست از کار نکشیده و با تمام توان در میادین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم و کشورمان افتخار آفریده‌اند.

این رشته ورزشی به دلیل عدم تمایل حامیان مالی همواره با مشکلات زیادی از نظر اقتصادی روبه‌رو است و کمتر به قهرمانان و افتخارات این رشته توجه شده، در حالی که دوومیدانی یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی در تمام میادین است و از آن به عنوان ورزش مادر یاد می‌شود.

در سال 1398 وجود یک بخش علاقمند به ورزش که در ماه‌های اخیر به خوبی در این عرصه مهم اجتماعی وقت و سرمایه گذاشته به نام دانشگاه شهاب دانش به سراغ دوومیدانی قم آمده، دانشگاهی که با امکانات بسیار ایده‌ال در مجموعه خود برای ورزش همگانی و ‌ قهرمانی به خوبی انرژی صرف می‌کند.

مدیران شهاب دانش با نیت خیرخواهانه و برای اثرگذاری مثبت در یکی از مهمترین عرصه‌های اجتماع که منجر به جلوگیری از ابتلای نسل جوان جامعه از بسیاری ناهنجاری‌ها و مشکلات می‌شود، به سراغ ورزش مادر یعنی دوومیدانی آمده‌اند و از این رشته در مسابقات قهرمانی کشور حمایت می‌کنند.

به دنبال هماهنگی مدیران دانشگاه شهاب دانش و هیات دوومیدانی استان قم، تیم دوومیدانی جوانان پسر قم با ترکیب مهدی حاجی‌لو، علی‌محمد زابلی، سیدعلی حسینی، مرتضی محمودیه، محمدتقی مهرعلی، علی سلامتیان و امیر مقدمی در ترکیب تیم دانشگاه شهاب دانش قم راهی پیکارهای قهرمانی کشور شدند.

این مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دوومیدانی به میزبانی هیات لرستان برگزار می‌شود و محمدرضا باقری سرپرستی تیم اعزامی هیات دوومیدانی قم را بر عهد دارد، در حالی که این مسابقات از امروز به مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود و پسران قمی همانند سال قبل یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 79672

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79672/دانشگاه-شهاب-دانش-قم-مدعي-قهرماني-دووميداني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir