جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 79677
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌آخرین وضعیت آیت‌الله شیخ زکزاکی

قم نيوز : طلبه نیجریه‌ای اوضاع و احوال کشور نیجریه و وضعیت آیت‌الله شیخ زکزاکی را مورداشاره قرار داد و گفت: این روحانی بزرگ، چند روز گذشته پیامی را به آزادی خواهان تشریح کرد که این اخبار موجب نگرانی مؤمنان انقلابی و مسلمان نیجریه و آزادی خواهان جهان شد.
آخرین وضعیت آیت‌الله شیخ زکزاکی / نیجریه ‌قرارگاه ‌آزادی شیخ زکزاکی شد
آخرین وضعیت آیت‌الله شیخ زکزاکی / نیجریه ‌قرارگاه ‌آزادی شیخ زکزاکی شد
به گزارش قم نیوز شیخ ابوبکر مینا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته مصلی قدس، با اشاره به آخرین وضعیت آیت‌الله شیخ زکزاکی اظهار داشت: چند روز گذشته این روحانی بزرگوار در ملاقات با پسرش، پیامی را به آزادی خواهان تشریح کرد که این اخبار موجب نگرانی مؤمنان انقلابی و مسلمان نیجریه و آزادی خواهان جهان شد.

طلبه نیجریه‌ای با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم نیجریه گفت: بعد از ارسال این پیام، شیعیان این کشور برای درخواست آزادی آیت‌الله شیخ زکزاکی به خیابان‌های نیجریه آمده و اقدام به تظاهرات کردند، پایتخت نیجریه جای مهمی برای رساندن صدای هر مظلومی برای جهان است.

وی با بیان اینکه شیعیان نیجریه پایتخت این کشور را به‌عنوان قرارگاه خود برای آزادی شیخ زکزاکی قرار داده است،ادامه داد: در این پایتخت هر روز تظاهراتی برای آزادی این روحانی بزرگ و همسر ایشان برگزار می‌شود.

طلبه نیجریه‌ای بیان کرد: روز سه‌شنبه این هفته 18 تیرماه، شیعیان نیجریه به خیابان‌های پایتخت نیجریه ریختند و درباره وضعیت شیخ زکزاکی ابراز نگرانی کردند، دیروز هم همین جریان تکرار شد که پلیس امنیت به مردم بی‌گناه و مسلمان حمله کرد که در این حمله چند نفر زخمی، تعداد زیادی اسیر و یک نفر هم به شهادت رسید.

شیخ ابوبکر مینا در پایان خاطرنشان کرد: این روحانی بزرگ نیازمند دعای همه شیعیان، مؤمنان و به‌ویژه اهل قم مقدس است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfevde.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما