جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 79679
منبع : خبرگزاری فارس

شورای نگهبان هیچگاه از مسیر خود خارج نشده است

قم نيوز : مسؤول دفتر نظارت بر انتخابات استان قم گفت: حمله‌هاي زيادي به شوراي نگهبان شده ولي هيچ گاه شورای نگهبان از مسير خود خارج نشده است و حملات به این شورا به دلیل حفاظت از اركان نظام الهي بوده است.
شورای نگهبان هیچگاه از مسیر خود خارج نشده است
شورای نگهبان هیچگاه از مسیر خود خارج نشده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدجواد مهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با بیان اینکه تفسیر و تطبیق قوانین بر عهده شورای نگهبان است اظهار کرد: هر نظام مردم سالار برای اینکه همه مردم بر سرنوشت خود حاکم باشند طبیعی است که باید تمام ارکان نظام را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی وظیفه نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است افزود: از ناحیه برخی مزدوران و دوستان ناآگاه شبهاتی علیه شورای نگهبان مطرح می شود.

مسؤول دفتر نظارت بر انتخابات استان قم با اشاره به شبهه علت وجود شورای نگهبان با وجود نهادهایی چون مجلس افزود: ٤٠ سال از انقلاب می‌گذرد و ١٠ دوره مجلس و ١٢ دوره دولت داشتیم و در همه آنها سلایق مختلف بودند و سوال این است که آیا همه مصوبات آنهامبتنی با قانون و شرع بوده که جواب خیر است و شورای نگهبان این را تشخیص داده است.

مهری با بیان اینکه شورای نگهبان صافی برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها است گفت: حمله‌های زیادی به شورای نگهبان شده ولی هیچ گاه شورای نگهبان از مسیر خود خارج نشده است و حملات به این شورا به دلیل حفاظت از ارکان نظام الهی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از شورای نگهبان دفاع از نظام و تفکر امام است خاطرنشان کرد: اگر شورای نگهبان نباشد نظام استهاله می‌شود، امسال دو انتخابات بزرگ داریم که امیدواریم همه مردم با بصیرت در این انتخابات‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-nq.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما