جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 79683
منبع : خبرگزاری فارس

ارتقاء 5 رتبه‌اي جايگاه سوهان قم

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سيماي قم با کسب برتری برابر لبنيات ارژن شيراز پنج پله در جدول رده‌بندي لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود كرد.
ارتقاء 5 رتبه‌اي جايگاه سوهان قم
ارتقاء 5 رتبه‌اي جايگاه سوهان قم
به گزارش قم نیوز تیمی که در هفته نخست بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شکست سنگینی را متحمل شده بود با برتری در هفته دوم بازی‌ها جایگاه خود را از انتهای جدول تغییر داد و صعودی پنج پله‌ای در جدول رده‌بندی داشت و به جمع مدعیان بازگشت.

بعد از اینکه هفته نخست بازی‌های نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با باخت سنگین سه بر صفر مقابل مقاومت البرز همراه بود، نماینده قم در دیداری جذاب و تماشایی با پنج گل از سد تیم لبنیات ارژن شیراز گذشت تا نخستین سه امتیاز فصل را کسب کند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید حیدریان قم به مصاف دیگر تیم بازنده هفته نخست یعنی لبنیات ارژن شیراز رفت و برابر تیمی که در هر دو بازی رفت و برگشت فصل قبل آن را شکست داده بود با دو گل محمد بیضایی‌نژاد و گل‌های محمدحسین کوهستانی، محمدعلی فیاضی و روح‌الله ایثاری موفق به کسب نخستین سه امتیاز این فصل شد.

در این بازی اگر چه فوتسالیست‌های محمد سیمای قم با پنج گل از سد حریف عبور کردند، اما آنها نباید فراموش کنند که یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر را بردند و عیار قمی‌ها می‌تواند در هفته چهارم و دیدار خانگی مقابل تیم مدعی و مطرح گیتی‌پسند اصفهان مشخص شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوم تیم‌های مس سونگون و سن‌ایچ ساوه با 6 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند و تیم محمد سیمای قم که از دو بازی سه امتیاز دارد با توجه به تفاضل گل مثبت دو در رده پنجم جای گرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1eqm.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما