شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب : 79688
منبع : خبرگزاری فارس

هیأت تکواندو قم متوقف شد

قم نيوز : شاگردان بلال سليماني در تيم هیأت‌ تكواندو استان قم در دو مسابقه متوالي از فصل جديد پيكارهاي ليگ تكواندو نوجوانان باشگاه‌هاي كشور در كسب پيروزي مقابل حريفان ناكام ماندند.
هیأت تکواندو قم متوقف شد
هیأت تکواندو قم متوقف شد
به گزارش قم نیوز امسال تا کنون دو تیم به نمایندگی از هیأت‌ تکواندو استان قم در فصل 1398 لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های ایران به میدان رفته‌اند، نخستین تیم در رده سنی نونهالان و دومین تیم در رده سنی نوجوانان در پیکارهای لیگ با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

تکواندوکاران نونهال قم بعد از استراحت در هفته نخست، یک برد مطمئن در هفته دوم مقابل فرمانیه تهران و یک پیروزی سخت برابر تیم دادگستری ارومیه به دست آوردند اما تکواندوکاران نوجوان قم شروع مطمئنی در لیگ امسال نداشتند و کار خود را با یک تساوی و یک باخت سنگین آغاز کردند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، مسابقات هفته‌های اول و دوم از بیست و دومین دوره مسابقات لیگ نوجوانان پسر ایران با عنوان جام آینده‌سازان المپیک در خانه تکواندو به انجام رسید و تیم هیأت‌ قم با توجه به نتایج دو رقابت خود بین 11 تیم در مکان نهم جدول جای گرفت.

حریفان تیم هیأت‌ تکواندو قم در این دوره، تیم‌های هیأت‌ ساوجبلاغ، لوازم خانگی کن، هیأت‌ بندپی غربی، شهرداری پیشوا، هیأت‌ گرگان، هیأت‌ تکواندو شمال‌شرق، هیأت‌ قائمشهر، بیمه البرز لشگری، پاس قوامین و هیأت‌ زنجان هستند و نماینده قم با هدایت یکی از مربیان با تجربه این رشته یعنی بلال سلیمانی با حریفان خود پیکار می‌کند.

در پایان مسابقات هفته‌های اول و دوم لیگ جدید، تیم هیأت‌ تکواندو بندپی غربی که در یکی از رقابت‌های خود از سد هیأت‌ قم گذشت، با کسب 6 امتیاز و تفاضل 16 در صدر جدول رده‌بندی ایستاد، تیم آینده‌سازان لوازم خانگی کن با کسب 6 امتیاز و تفاضل 14 در رده دوم قرار گرفت و پاس قوامین با 6 امتیاز و تفاضل 10 سوم شد.

تکواندوکاران نوجوان قم در نخستین مسابقه خود مقابل تیم هیأت‌ تکواندو بندپی غربی با نتیجه عجیب 9 بر یک شکست خوردند، ضمن اینکه مسابقه هفته دوم آنها با تیم هیأت‌ تکواندو شهرستان ساوجبلاغ با تساوی پنج بر پنج همراه بود تا شاگردان بلال سلیمانی از کسب پیروزی محروم مانده و به حداقل امتیاز بسنده کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6-nq.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما